Permalänk

Passar Black Ice Pro i min burk?

Tror ni att en BIP passar där fram i mitt chassi, om man först sätter en 120mm. fläkt och sen radiatorn på den?

Bild på chassit: http://www.colorcase.se/img/datorlador_img/46_4.jpg

Radiatorn:
http://www.gtek.net/index.php?mode=item&id=629&session=f8e8fe...

Jag vet att jag kan mäta och så, men jag är i skolan nu pch skulle gärna vilja veta :).

Edit: Man kanske behöver såga lite i chassit...

Permalänk
Medlem

Hmm kan gå om du sågar/dremlar av en bra bit på hd racket, men det är juh inte världens sak

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
Hmm kan gå om du sågar/dremlar av en bra bit på hd racket, men det är juh inte världens sak

Kanske vore bättre att skaffa en Black Ice Micro istället...

Permalänk
Medlem

såga av 3.5, sätt nätagget i botten på lådan och stätt radiatorn i taket där nät agget satt.

Visa signatur

fire walk with me.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leloy
såga av 3.5, sätt nätagget i botten på lådan och stätt radiatorn i taket där nät agget satt.

En aning för radikalt för min del :). Men kanske att man kan fixa till ett hål i taket och sen sätta sätta cd-romen en bit längre ner (sitter högst upp nu). Jag har redan ett hål där men det är för en 80mm. Kanske blir en Micro endå, den borde passa fint i taket.

Permalänk
Medlem

nej nej nej nej köp inte micro köp vad som hellst utom den gjorde misstaget o köpa en sån o nu vill jag byta ut den (haft den i en månad)
den kyler skitkasst.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monolith
nej nej nej nej köp inte micro köp vad som hellst utom den gjorde misstaget o köpa en sån o nu vill jag byta ut den (haft den i en månad)
den kyler skitkasst.

Owkej... Har du några siffror på hur "dålig" den är? I jämförelse med nåt annat alltså.

Permalänk
Medlem

men tänk så här du får en heater core för samma pris o den ska va bland det bästa man kan få för pengarna den är större visst men det är ju bara o kapa lite.
större radiator =större fläkt kyler bättre och det behöver inte bli så hög ljudnivå

Permalänk
Avstängd

Sätt den i den 5,25" platsen längst upp..

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

micro ska väll typ bara vara till för att kyla värmen som ett grafikkort producerar, dvs inte bra

Visa signatur

Datateknik på Kungliga Tekniska Högskolan.