Varför skriker ni på mig? (OBS Humor)

Permalänk
Medlem

Varför skriker ni på mig? (OBS Humor)

Hej Inet!

Tänkte lägga en beställning idag och såg att ni skriker till oss Sweclockare när vi ska handla fraktfritt.

Är det så att vi Sweclockare är lite extra tröga och inte förstår leveransvillkoren och därför mejlar direkt efter beställning och undrar vart grejerna är? Eller är det så att någon helt enkelt kom åt caps-locken när de skrev beskrivningen? Nå väl, inget illa menat från min sida, vill belysa det med glimten i ögat.

Ha en fortsatt trevlig dag på jobbet Inet!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Det är väl av samma anledning som tidningar skriver rubriker som:

"Trafikolycka med SEX bilar inblandade." (dåligt exempel kanske men princiåer är likadan som i Inets annons).
Vilket ord tror ni folk ser först i meningen här ovan ?

Visa signatur

CPU: 9900K
GPU: RTX 4070
RAM: 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av synapz:

Det är väl av samma anledning som tidningar skriver rubriker som:

"Trafikolycka med SEX bilar inblandade." (dåligt exempel kanske men princiåer är likadan som i Inets annons).
Vilket ord tror ni folk ser först i meningen här ovan ?

Skillnad på en rubrik med ett ord i versaler och hela meningar i versaler.

Permalänk
Medlem

JAG KAN INTE SE PROBLEMET. KAN NÅGON FÖRKLARA DET FÖR MIG?

Permalänk
Medlem

Detta är något som jag irriterar mig extremt mycket på när det kommer till trådrubriker här på Swec. Av oklar anledning så verkar många känna att det är befogat att avsluta sin titel med ett eller flera utropstecken (Mitt internet funkar inte!), eller ibland till och med ett helt felplacerat frågetecken (Datorn har slutat fungera?!).

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Detta är något som jag irriterar mig extremt mycket på när det kommer till trådrubriker här på Swec. Av oklar anledning så verkar många känna att det är befogat att avsluta sin titel med ett eller flera utropstecken (Mitt internet funkar inte!), eller ibland till och med ett helt felplacerat frågetecken (Datorn har slutat fungera?!).


FÖRKLARA GÄRNA HUR DET SKULLE KUNNA VARA ETT PROBLEM JAG FATTAR INTE??????????!!!!!!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av DerpMcDerp:

JAG KAN INTE SE PROBLEMET. KAN NÅGON FÖRKLARA DET FÖR MIG?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

haha

Permalänk
Medlem

JAG HAR DÅLIG SYN OCH UPPSKATTAR NÄR FOLK SKRIVER MED CAPS LOCK AKTIVERAT.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

DET HÄR BORDE VARA MYCKET VÄRRE!!!

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Aeones:

DET HÄR BORDE VARA MYCKET VÄRRE!!!

RIKTIGT COOLT FAKTISKT!

Bara inte folk börjar använda det …

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

RIKTIGT COOLT FAKTISKT!

Bara inte folk börjar använda det …

VARFÖR
INTE?

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

JAG HAR DÅLIG SYN OCH UPPSKATTAR NÄR FOLK SKRIVER MED CAPS LOCK AKTIVERAT.

Kanske beror på att du har solglasögon på dig inomhus? (tänkte på din avatar) ^_^

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst enligt §3.4*

Mycket tveksamt diskussionsvärde och dessutom har tråden spårat ur rejält.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...