Permalänk
Medlem

Normala SMS signaler

Fick en ny Xperia Z2 förra veckan eftersom min gamla inte startade längre. Hur som helst så är jag inte nöjd med någon av de sms signaler som finns som standard i denna telefon (min förra Z2 hade en bra men vet inte varför den inte är med). När jag letar efter sms signaler hittar jag bara barnsliga sms signaler och inte många "normala". Någon som vet någon bra app / hemsida för gratis normala sms signaler?

Permalänk
Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ibas:

Fick en ny Xperia Z2 förra veckan eftersom min gamla inte startade längre. Hur som helst så är jag inte nöjd med någon av de sms signaler som finns som standard i denna telefon (min förra Z2 hade en bra men vet inte varför den inte är med). När jag letar efter sms signaler hittar jag bara barnsliga sms signaler och inte många "normala". Någon som vet någon bra app / hemsida för gratis normala sms signaler?

Zedge är en prima app för singalerna, bakgrunsbilder med mera. Gratis också. (Appen i sig är Reklamfinansierad, men det som laddats ner är ofta av hög kvalitet och klanderfritt)

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Permalänk

Som tidigare nämnt, Zedge fungerar ypperligt.

Visa signatur

Dator: LG P420 | Intel Core i5-2410M 2.3 GHz | Nvidia GeForce GT 520M | 8 GB RAM
Kringutrustning: Razer DeathAdder Chroma | Razer Kraken Pro | LG E2260 | SteelSeries Qck+ | QPAD MK-80 MX BLUE | Western Digital My Book 1140 2 TB
Mobilt: Samsung Galaxy S5 | Ej rootad | (Lolipop stock)
Surfplatta: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 | Ej rootad | (KitKat stock)