Ja det är en lite underlig vinkel men jag provade att räta upp bilden efter bron och bron var inte helt rak. Denna bild http://i.imgur.com/2mSPq43.jpg är när jag rätade upp den och tycker det känns mer "rätt" nu. men men, kan ju vara mindfuck också xD
Tror att du kanske missupfattade. Menade att pga det är så ljust ute så blir skuggorna hårda och "kantiga" En molnig dag så hade skuggorna varit mjukare.
ja ibland så går det inte att göra på ett annat vis. Var mest bara om man kunde ändra hur man ville hur det skulle kunnat bli bättre då.
Jag förstår allé tanken. Svårt i denna situation åter igen kanske men det hade hjälpt mycket om du hade kunnat ha lite mer "luft" mellan grenarna till höger och träden till vänster då. Men som sagt så kanske inte solen hade varit med. Men till andra bilder så är det ett tips!
haha bra försök iaf!
hahaha så är det ju. Man gillar inte allt. Fan va du tar bilder med mycket mindfuck. Var säker på att bilden var sned. Sen tog jag in den i lightroom och blev överbevisad att det var nog som det skulle haha xD
Inga problem. Kul att ge kritik och analysera bilder. Hälper både en själv och kanske dig att få en annan synvinkel på bilderna :9