Varje gång jag öppnar Chrome kommer jag till Sweclockers, hur tar jag bort det?

Permalänk

Varje gång jag öppnar Chrome kommer jag till Sweclockers, hur tar jag bort det?

Hej!
Skulle skriva ett inlägg här men råkade högerklicka på något så fliken blev liten, hittade sedan "lossa flik" och allt ser normalt ut efter det. När Chrome stängs ned och öppnas igen kommer den lilla fliken upp direkt vid det inlägget jag tänkte svara på så måste ta "lossa flik" för att bli av med det. Hur gör jag så att den fliken inte ska komma tillbaka varje gång jag öppnar Chrome? Riktigt irriterande att komma till det inlägget på denna sidan varje gång jag ska använda Chrome.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Särskrivaren:

Hej!
Skulle skriva ett inlägg här men råkade högerklicka på något så fliken blev liten, hittade sedan "lossa flik" och allt ser normalt ut efter det. När Chrome stängs ned och öppnas igen kommer den lilla fliken upp direkt vid det inlägget jag tänkte svara på så måste ta "lossa flik" för att bli av med det. Hur gör jag så att den fliken inte ska komma tillbaka varje gång jag öppnar Chrome? Riktigt irriterande att komma till det inlägget på denna sidan varje gång jag ska använda Chrome.

testa gå in i inställningar (chrome://settings/) och kolla vad det står vid "Vid start" kanske hjälper, det du råkade högerklicka på var nog "Fäst flik"

hoppas det hjälper

Visa signatur

Desktop: R9 5900X | 32GB RAM | 4 TB SSD | RTX 3080 TI | Define R5
Laptop: Razer Blade 15 Base 2020
Mobil: Iphone 13 Pro
konsol: PS4 slim 1TB