Permalänk
Medlem

Trelleborg är liksom många andra nämnda order både för litet och ligger dessutom för nära Malmö där inet redan har butik.
Norrköping/Linköping däremot, regionen har ca 400.000 invånare inom 5 mil så där finns en marknad. Nackdelen är att Linköping redan har webhallen och netonnet samt att Alina sedan länge finns i Norrköping.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Medlem

Expandera till Finland tycker jag vore roligt med en enda fysisk butik norr om helsingfors!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MickeMM:

Här händer mycket just nu, tågen börjar snart köra här.!

Haha vilken formulering, fick en bild framför mig på 1800 talets USA där man bygger järnväg och promotar järnväg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Jaså är butiken så dålig? Jag köpte en router på deras hemsida för 4 år sen och det funka bra, är service eller något annat galet?

Nej absolut inte så jag menar, jag har ingen som helst erfarenhet av dom och det jag har hört är ju bara positiva saker, verkar som en av dom små lokala företagen som är riktigt bra och det är väl därför som dom finns kvar:)

Jag säger borta men menar utbytta mot Inet och syftar på att denna Inet hysterin är så galen, tror många av dom unga här på Sweclockers hade kunnat byta bort alla mataffärer i närheten bara för att kunna rulla in på Inet och kolla storögt på prylar över lunchen;)

Permalänk
Skrivet av iFerz:

Tycker ni kan kasta ut Alina i Östersund och komma med Inet istället.

Tänk ett inet i Lillänge alternativt mer centralt, plånboken skulle svida ganska rejält då!

Visa signatur

GamingLaptopen (MSI GE70 2PE Apache Pro): i7-4710HQ @ 2.5GHz (3.7 Turbo) - GTX860M 2GB - 128GB SSD - 1TB HDD - 16GB DDR3

Övrigt: Razer Naga 2014 - CM Storm TK QuickFire (MX Blue) - Steelseries Siberia V2 - Logitech G27 - Galaxy Note III

Finns även på Garaget.org som VolvoFabbe98!

Permalänk

Börja blicka norrut, norr om Gävle finns 1 butik vad jag vet och det är en av Netonnets lagershoppar i Umeå.....

Vilket är kraftigt irriterande

Rättelse, tydligen finns Alina i Östersund enligt posten innan min

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem
Skrivet av FabulousFabbe:

Tänk ett inet i Lillänge alternativt mer centralt, plånboken skulle svida ganska rejält då!

Eller ett litet i Östersund

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Expandera till Finland tycker jag vore roligt med en enda fysisk butik norr om helsingfors!

Skulle vara bra om vi kunde beställa från Inet med finska personuppgifter, måste alltid boka nån jäkla färja för att hämta grejer i Sverige.

Permalänk
Medlem

Örebro, t.ex antingen inne i city eller Marieberg köpcenter.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Vimmerby eller västervik skulle inte va fel... konkurera ut de små överprisade lokalfirmorna man har här som ända alternativ.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Eller Göteborg.

Visa signatur

Dator: dålig.

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Tack för tipset! Vårt mål är att öppna många fler butiker runtom i landet dock så har vi ingen konkret plan idag på att öppna i Trelleborg men vi håller såklart utkik för bra möjligheter

Om ni känner för att öppna i Dalarna blir Borlänge det enda rimliga alternativet eftersom Ludvika och Falunborna inte riktigt gillar sina städer så dom kommer gärna hit och handlar. Det finns en +200kvm ledig i det centralaste delarna av centrala Borlänge där hyran säkert går att pruta på då dom inte har haft någon hyresgäst där sen oss och eftersom det "nya" handelsområdet med betydligt högre hyror ligger ute mot Kupolen/Ikea. Det finns möjlighet att öppna upp en källarlokal för extra förvaring och tillgång till extra förråd väldigt nära. Stora skyltfönster med maximal exponering, kan inte bli bättre.

Om ni skulle flytta dit ring mig, mina markiser sitter kvar och säljer dom för en väldigt billig slant!

Visa signatur

Erfarenhet är mognadens grogrund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av loaded1mbimage:

Om ni känner för att öppna i Dalarna blir Borlänge det enda rimliga alternativet eftersom Ludvika och Falunborna inte riktigt gillar sina städer så dom kommer gärna hit och handlar.

Tro mig, hade affärerna som finns i Kupolen funnits i Ludvika skulle jag inte ens överväga att besöka Borlänge haha

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Inet finns ju bara söderut, så vi behöver en butik norrut, typ Sundsvall!