Bilslutsteg och MC Batteri

Permalänk
Medlem

Bilslutsteg och MC Batteri

hhh

Permalänk
Medlem

Måste väl inte men det underlättar en hel del, sedan får du aldrig, ALDRIG NÅGONSIN, koppla in något utan någon form av säkring.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Måste väl inte men det underlättar en hel del, sedan får du aldrig, ALDRIG NÅGONSIN, koppla in något utan någon form av säkring.

Ah okej tack för hjälpen!:) Jag håller på att göra en trådlös högtalare om det var intressant/viktigt.

Permalänk
Rekordmedlem

Du måste fästa kabeln på batteriet på nått bra sätt, "skala och snurra lite" låter som nått som kan lossna och förorsaka problem.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Du måste fästa kabeln på batteriet på nått bra sätt, "skala och snurra lite" låter som nått som kan lossna och förorsaka problem.

Allt är fixat så det inte ska hända, har försäkrat allt! Funkar galant! Spelar nu musik på den trådlösa högtalaren