Permalänk
Proffsmoddare

WASD v2 TKL | Cold Winter

Hejsvejs!

Jag har två saker som jag nu vill sälja. Vi börjar med tangentbordet...

Det är ett WASD v2 88-keys ISO (Tenkeyless) med Cherry MX Clears. Detta har varit mitt lilla projekt som jag pysslat med.

För de som gillar bruna brytare men vill ha lite tyngre fjädrar så är ju Clear perfekta. Clears är mina absoluta favoritbrytare. Tyvärr så används inte detta tangentbord någonting alls längre på grund av att jag behöver ett annat tangentbord för jobbet.

Det som är gjort med tangentbordet är att det är custom keycaps till, som syns på bilderna. Det sitter en ESC-keycap med en Hearthstone logotyp på men jag skickar med en vanlig ESC med.

Det sitter även o-ringar för ljuddämpning på varje brytare, dessa går att ta bort om man inte gillar det.

Medföljer gör även en custom USB-kabel från Pexon PC's som är coilad samt en tygpåse för tangentbordet och tillbehör. Notera att handledsskyddet i trä inte följer med.

Jag har lagt ut runt 2000kr på detta tangentbord och de är i väldigt fint skick.

Jag vill sälja eller byta mot något intressant (kom med förslag).

Startbud 1200kr.

Mera bilder hittar ni här.

------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa sak jag vill bli av med är ett chassi jag byggt själv från grunden. Vissa av er kanske har sett det i galleriet här på Sweclockers under namnet Cold Winter.

I detta chassi går det att få in mITX men även mATX om man vill modifiera lite, det finns plats för SFX-nätagg, 2st 120mm fläktar och annat smått och gott.

Observera att detta chassi är i lite dåligt skick då plexit blivit repat av ett antal idioter på Dreamhack och andra event, men det går nog att polera upp.

Vad följer med?

* Chassit
* 4x20 USB-LCD (sitter i fronten, går att använda för att visa temps osv)
* Anti-vandal switch med vit LED
* 2st Enermax Cluster 120mm fläktar vit LED
* Midplate
* Kan även skicka med ett 3D printat fläktgaller för fronten

Jag ser gärna att detta chassi kommer till någon som kommer göra något nytt projekt med den.

Jag har ingen aning vad detta chassi kan vara värt så ni får börja buda på 1kr. Jag är dock också väldigt intresserad av byten, vad som helst, kom med förslag.

------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är ute efter ett EVGA GTX 750Ti SC samt en Pico-PSU på minst 150W, så har någon något av detta så är jag intresserad av byte.

Bud tas i kommentarerna. Kan skicka men då står köparen för frakten.

Med vänliga hälsningar,
Johan Nyman

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000:- för tangentbordet. Jag såg att WASD Keyboards hade väldigt dyr frakt

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt intresserad av tangentbordet. Undrar dock om du skulle tänka dig att även sälja handledsstödet?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av HaZe.eXe:

Bjuder 1000:- för tangentbordet. Jag såg att WASD Keyboards hade väldigt dyr frakt

Noterat. Dock kommer jag inte släppa det för minst 1200kr då jag lagt ner mycket, mycket mera på det.

Skrivet av erifri:

Jag är väldigt intresserad av tangentbordet. Undrar dock om du skulle tänka dig att även sälja handledsstödet?

Härligt du är intresserad. Vill egentligen inte sälja av trähandledsskyddet, men får jag ett väldigt bra bud så kan jag väl skicka med det.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

@C4B12: Jag bjuder startprisbudet på 1200 kr för WASD:en.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Logixx:

@C4B12: Jag bjuder startprisbudet på 1200 kr för WASD:en.

Noterat!

Budandet får hålla på tills på måndag, alltså den 20 juli 2015 klockan 20.00.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

@C4B12: OK! Håller ögonen på annonsen så länge.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Logixx:

@C4B12: OK! Håller ögonen på annonsen så länge.

Grattis! Du vann. Skickar PM med mera info.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Grymt! Tack.