Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

När börjar GMU?

Jag undrar när GMU 2016 startar.
Jag kollade på internet och där stod det något med januari och februari sedan någonstans i höst men min lärare berättade att det är efter att skolan har slutat, så jag är lite förvirrad, vilka datum börjar det egentligen?

Permalänk
Medlem

dom lär ju ha runt 4 olika starter under året, tips är att kolla försvarsmaktens hemsida

Permalänk
Permalänk
Medlem

Olika starter, men första kullen är i Februari.

Permalänk
Medlem

om du söker dit just nu är det nov-15 och feb-16 vill du gå senare än så får du avvakta med att ansöka skulle jag tro. annars är det bara och ringa å fåga det lär vara fler tillfällen 2016 inplanerade som inte är utskrivna på internet än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

om du söker dit just nu är det nov-15 och feb-16 vill du gå senare än så får du avvakta med att ansöka skulle jag tro. annars är det bara och ringa å fåga det lär vara fler tillfällen 2016 inplanerade som inte är utskrivna på internet än.

du har nog rätt! Tack för svaren!

Permalänk
Medlem

jah har nu sökt, men när kommer jag att få bestämma när jag ska börja? har tänkt och gå efter studenten

Permalänk
Medlem

Man söker olika befattningar och de har olika starter, men när du mönstrar kommer de nog informera vad som är passande/ går
De kommer ta bort GMU 2016 och man får söka 8-12 månaders tjänstgöring.

Lycka till!

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Man söker olika befattningar och de har olika starter, men när du mönstrar kommer de nog informera vad som är passande/ går
De kommer ta bort GMU 2016 och man får söka 8-12 månaders tjänstgöring.

Lycka till!

enligt en vän så är det 6 månader. Vilket är det rätta ?

Permalänk
Medlem

@007onex:
Jag har helt fel verkar det som, har för mig att jag läste någon artikel om det men hittar inget på fm om det.

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu