Corsair HX 850w 80+Silver[Avslutad]

Permalänk
Medlem

Corsair HX 850w 80+Silver[Avslutad]

Uppgraderade nyligen mitt nätaggregat och tänkte ge mitt gamla ett nytt liv. Det köptes Maj 2011 och har 7 års garanti, dvs ända till 2018. Har drivit en 2500k och ett 6950 ända sedan dess. Min tanke från början var att köra Crossfire, men det blev aldrig av. Så nätaggregatet har knappt används om man ser till belastning. Annars har det väl i genomsnitt stått på 4-7 timmar om dagen sedan jag köpte det. Funkar bra vad jag vet och jag har alla kablar(Förutom den vanliga strömsladden, har kabeldragit den så förbannat tight så jag har inte lust att lirka ut den), originalkartong och allting. Kvitton kan ordnas.
På Corsairs hemsida finns mer info om specifikationer: http://www.corsair.com/en-us/professional-series-hx850-80-plu...

Skickas gärna och banköverföring är det som gäller vid betalning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Hej! Vad skulle frakten ligga på?

Mvh

Permalänk
Medlem

Är osäker, nätagg är ju ganska tunga så jag tippar nog på en hundralapp, men har gärna fel.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag köpper kärna agget för 500 kr ink frakt.

Putte

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.