ASUS Rampage IVBE EK vattenblock.

Permalänk
Proffsmoddare

ASUS Rampage IVBE EK vattenblock.

Hej,

Säljer nu mitt Asus Rampage IV Black Edition.
Har inte haft något problem med detta moderkort. Acetal/nickel vattenblock från EK sitter monterat. Originalkylaren medföljer, dock så har jag kapat heatpipen för att kunna behålla "I/O skyddet" tillsammans med vattenblocken.
Alla tillbehör medföljer förutom 4-way SLI bryggan. De flesta tillbehör är aldrig använda.

16 GB DDR3 Corsair Dominator Platinum 2400MHz, 10-12-12-31 (4x4GB)
Topparna är målade i kopparfärg. Gillar man inte det så är det inga problem att ta bort färgen, har gjort det själv på 4 stickor (har 8, men säljer 4). Det är något du får göra själv dock.

Vi kör bud i kommentarsfältet. Buda exkl. frakt! Du står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken version av blocket är det? Monoblocket eller ej?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av morper:

Vilken version av blocket är det? Monoblocket eller ej?

Du tittade inte på bilderna va?
Det är inte monoblocket.

Permalänk
Medlem

Missade att det var flera bilder, sorry

Permalänk
Skrivet av MisterX:

Hej,

Säljer nu mitt Asus Rampage IV Black Edition.
Har inte haft något problem med detta moderkort. Acetal/nickel vattenblock från EK sitter monterat. Originalkylaren medföljer, dock så har jag kapat heatpipen för att kunna behålla "I/O skyddet" tillsammans med vattenblocken.
Alla tillbehör medföljer förutom 4-way SLI bryggan. De flesta tillbehör är aldrig använda.

16 GB DDR3 Corsair Dominator Platinum 2400MHz, 10-12-12-31 (4x4GB)
Topparna är målade i kopparfärg. Gillar man inte det så är det inga problem att ta bort färgen, har gjort det själv på 4 stickor (har 8, men säljer 4). Det är något du får göra själv dock.

Vi kör bud i kommentarsfältet. Buda exkl. frakt! Du står för frakten.

Läs hela annonsen här

Finns det något riktpris för Dominator Platinum 2400MHz ¿

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av skywa1ker:

Finns det något riktpris för Dominator Platinum 2400MHz ¿

1000kr?

Permalänk
Medlem

Budar 1000kr för Asus Rampage IV Black Edition + frakt.

Permalänk
Skrivet av MisterX:

1000:- + frakt Dominator Platinum 2400MHz 4x4gb

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk

höjer till 1100 + frakt för mobo

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Proffsmoddare

Minnena är sålda. Moderkortet finns fortfarande kvar!

Permalänk
Proffsmoddare