Är mitt nya 3DS XL begagnat!?

Permalänk
Medlem

Är mitt nya 3DS XL begagnat!?

Hej!

Jag har precis köpt ett new Nintendo 3DS XL, men jag är lite osäker på om det är begagnat eller inte...
Konsolen ser ny och fräscht ut. Jag köpte till Zelda majoras mask och när jag drar igång det så finns det redan 2st sparfiler och jag undrar om dom ligger på konsolen eller själva spelet???
Spelet var inte inplastat heller utan det låg i en plastbox som det brukar göra i vissa butiker..

Någon som har en aning om vart det sparas?

Mvh Davve

Permalänk
Skrivet av xdavvex:

Hej!

Jag har precis köpt ett new Nintendo 3DS XL, men jag är lite osäker på om det är begagnat eller inte...
Konsolen ser ny och fräscht ut. Jag köpte till Zelda majoras mask och när jag drar igång det så finns det redan 2st sparfiler och jag undrar om dom ligger på konsolen eller själva spelet???
Spelet var inte inplastat heller utan det låg i en plastbox som det brukar göra i vissa butiker..

Mvh Davve

vadå ett new ? på MM, Elgiganten ? var förpackningen bruten till konsolen eller spelet ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

vadå ett new ? på MM, Elgiganten ? var förpackningen bruten till konsolen eller spelet ?

https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&esp...

Edit och efter ha googlat kan jag komma med något vettigt också till TS, enligt folk på internet sparas det på spel kassetten och inte i dset.

Permalänk
Medlem

Har du köpt fysisk kopia så sparas det på "kasetten", annars på konsolen.

@Grönahunden "New 3DS" är just det, en ny version av konsolen med bland annat en till liten joystick, mycket bättre stabilitet i 3D osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av xdavvex:

Hej!

Mvh Davve

Var köpte du spelet?