Permalänk
Medlem

Kontorsstol 1500kr

Permalänk
Medlem

Jag tar chansen att bli den första att säga Markus arbetsstol

Permalänk
Medlem
Skrivet av exroz:

Jag tar chansen att bli den första att säga Markus arbetsstol

Håller med förutom att den gnisslar om man lutar sig bakåt, iallafall gör min det.

Visa signatur

Sommardator 2015 = Chassi: Define R5 CPU: Intel i7 4790k 4,0Ghz RAM: 16 Gb Moderkort: Asus Z97-A Grafik: MSI Gtx 970 OS: Windows 8.1 Monitor: BenQ XL2411z

Permalänk
Medlem

Kolla blocket efter Kinnarps stolar eller liknade. Har du lite tur kan du fynda en "riktig" stol till ett bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av peakx:

Håller med förutom att den gnisslar om man lutar sig bakåt, iallafall gör min det.

Det gör inte min. Markus är grym.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Det gör inte min. Markus är grym.

hmm, kanske ska dra åt några skruvar eller något. Men håller med om att den är bra.

Visa signatur

Sommardator 2015 = Chassi: Define R5 CPU: Intel i7 4790k 4,0Ghz RAM: 16 Gb Moderkort: Asus Z97-A Grafik: MSI Gtx 970 OS: Windows 8.1 Monitor: BenQ XL2411z

Permalänk
Skrivet av Poss3:

Jag sitter i en sådan här och tycker att den verkligen är bekväm.

Mio racer

/S

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

IKEA uppnar en ny butik i min stad om 2 veckor, då blir det till att jämföra MARKUS med VOLMAR (utan läder, för en mindre svettig upplevelse), för att se vem som får äran att husera min ända de kommande 10 åren.

Sedan 2004 nöter jag på en VERKSAM. Är nöjd med den, så ersätter den gärna med något snarlikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av peakx:

hmm, kanske ska dra åt några skruvar eller något. Men håller med om att den är bra.

Ja gör det, min har aldrig gnisslat, den är nog 5-6 år nu och lika bra som ny.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Jag tror den trivs bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

@exroz: Tack för tipset. Har en IKEA i min stad så blir en utflykt dit vid löningen för att kolla på den stolen
edit: hade fel närmsta ligger 7mil bort

Permalänk
Medlem

@NordhNet: tack, var inte riktigt säker på vart jag skulle posta

Permalänk
Inaktiv

Rekommenderar Malkolm kontorsstol ifrån IKEA. Går loss för 700:- och är grymt skön att sitta i längre stunder. Enda nackdelen är att den lutar bakåt när man lutar sig bakåt, men den har inget lås för lutningsvinkeln.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20196807/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Ja gör det, min har aldrig gnisslat, den är nog 5-6 år nu och lika bra som ny.

Håller med utom på en punkt valde en blå & tyget i sitsen har en tendens att bli missfärgat av alla fisar man släppt sittandes enbart i kallingarna!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av skruvis:

Håller med utom på en punkt valde en blå & tyget i sitsen har en tendens att bli missfärgat av alla fisar man släppt sittandes enbart i kallingarna!

haha, det kan jag tänka mig, jag har också en blå men en liten filt/dyna på den.

Permalänk

Kan inte rekommendera Markus. Anser att den är sämre än billigare stolar, bortsett från att skinnet håller längre. Jag värdesätter mer inställningar, som att höja och sänka armstöden samt flytta dom. Det finns bara tre inställningar, höj- och sänk samt två funktioner som handlar om hur mycket, och hur hårt man kan luta bakåt.

Köp hellre en mer anpassad stol.

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand