Kan inte komma åt min mapp i Onedrive

Permalänk

Kan inte komma åt min mapp i Onedrive

Det är såhär att igår loggades jag ut från onedrive vid start av datorn, jag tänkte inte mer på det utan loggade bara in igen. Efter inloggningen fungerar det inte längre att komma åt min mapp med bla lite CVn och annat i. En ganska viktig mapp med andra ord.. Problemet är ju nu att denna mapp är endast inlagd i mitt onedrive, alltså jag har den inte fysiskt på datorn då jag alltid tänkt att allt alltid ska kunna kommas åt vart man nu än är.. När jag försöker öppna denna mapp får jag meddelandet:
"Den enhet eller nätverksanslutning som genvägen Mina CVn.ink refererar till är inte tillgänglig. Kontrollera att disken är ordentigt insatt och att nätverksenheten är tillgänglig och försök sedan igen."
Detta meddelande får jag ENDAST på just den mappen.. allt annat och alla andra mappar går att öppna.. hur gör jag.. är det kört?

Permalänk
Medlem

Prova att öppna mappen i din browser? Troligtvis har du iconen till OneDrive i närheten av klockan, högerklicka på den och välj "visa online". Se vad det ger. Fungerar det är det ju bara till att öppna inställningarna, koppla bort kontot, och ansluta det på nytt, så "borde" det synca den trasiga länkningen... tycker man.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.