Permalänk
Medlem

Försöker beställa i7 6700K skylake processorn från dustin som har nedsatt pris men får bara felmeddelande när man ska bekräfta beställningen, står att det är något fel i varukorgen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ladan:

Försöker beställa i7 6700K skylake processorn från dustin som har nedsatt pris men får bara felmeddelande när man ska bekräfta beställningen, står att det är något fel i varukorgen.

Du beställer bara en? Det är max köp 1.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Du beställer bara en? Det är max köp 1.

Jo jag försöker bara beställa 1 men står att det är något fel i varukorgen när man gått till kassan och ska slutföra beställningen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ladan:

Försöker beställa i7 6700K skylake processorn från dustin som har nedsatt pris men får bara felmeddelande när man ska bekräfta beställningen, står att det är något fel i varukorgen.

Skrivet av Ladan:

Jo jag försöker bara beställa 1 men står att det är något fel i varukorgen när man gått till kassan och ska slutföra beställningen

Hej!

Har du några andra produkter i varukorgen?
Vilket betalningsalternativ använder du? (faktura, kort, direktbetalning?)
Är adressen ifylld korrekt?
Står det något speciellt i felmeddelandet?

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Har du några andra produkter i varukorgen?
Vilket betalningsalternativ använder du? (faktura, kort, direktbetalning?)
Är adressen ifylld korrekt?
Står det något speciellt i felmeddelandet?

Har försökt beställa i7 6700k processorn samt be quiet pure rock kylaren som man får till kampanjpris.
Även provat att lägga till ett msi z170a gaming moderkort samt kingston hyperx fury ram minne men blir samma felmeddelande ändå när jag försöker köpa dom 4 tillsammans.

Tar det på faktura.

När jag klickar på slutför beställning så står det "Något är fel i varulistan du försökte skicka in till Klarna. Kontrollera igen att allt är korrekt innan du skickar in den."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ladan:

Har försökt beställa i7 6700k processorn samt be quiet pure rock kylaren som man får till kampanjpris.
Även provat att lägga till ett msi z170a gaming moderkort samt kingston hyperx fury ram minne men blir samma felmeddelande ändå när jag försöker köpa dom 4 tillsammans.

Tar det på faktura.

När jag klickar på slutför beställning så står det "Något är fel i varulistan du försökte skicka in till Klarna. Kontrollera igen att allt är korrekt innan du skickar in den."

Hej!

Är det den cpu kylaren för 279 kr det gäller?
Antar att du bara klickar i rutan under i listan?

Bocka i så fall ur den, och gå in på produktsidan och lägg till den separat och se om det hjälper :):
https://www.dustinhome.se/product/5010900521/pure-rock-proces...

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Är det den cpu kylaren för 279 kr det gäller?
Antar att du bara klickar i rutan under i listan?

Bocka i så fall ur den, och gå in på produktsidan och lägg till den separat och se om det hjälper :):
https://www.dustinhome.se/product/5010900521/pure-rock-proces...

Hej, har provat att bocka i den som står under processorn samt gå in på den där sidan du länkade och lägga in den manuellt men det fungerar ändå inte. Känns tråkigt om man ska gå miste om ett bra erbjudande.
Uppskattar att du försöker hjälpa

Permalänk
Medlem

Det löste sig med beställningen, ändrade från faktura till kortköp och då fungerade det.
Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

garanti

Hej Dustin
min grabb har köpt ett grafikkort (asus 970 strix) i andra hand som har gått sönder, kortet blev köpt hos Dustin i januari å har alltså sin garanti kvar. Men nu får vi inte kontakt med första ägaren å vill alltså ha hjälp med garantin.
Vi har ett kvitto men han står som sagt inte som beställaren.
Då det självsagt är garanti kvar på grafikkortet vill vi alltså ha hjälp.
Hade tänkt ta det via hemförsäkringen men läste en intressant artikel i dag på swedroid http://www.swedroid.se/ratten-till-garanti-vid-kop-av-begagna...
Hur ska vi göra?
mvh Tor

Visa signatur

intel 750@4,1ghz
7950@1070 core 1400mem
mb gigabyte p55ud6

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxbiker:

Hej Dustin
min grabb har köpt ett grafikkort (asus 970 strix) i andra hand som har gått sönder, kortet blev köpt hos Dustin i januari å har alltså sin garanti kvar. Men nu får vi inte kontakt med första ägaren å vill alltså ha hjälp med garantin.
Vi har ett kvitto men han står som sagt inte som beställaren.
Då det självsagt är garanti kvar på grafikkortet vill vi alltså ha hjälp.
Hade tänkt ta det via hemförsäkringen men läste en intressant artikel i dag på swedroid http://www.swedroid.se/ratten-till-garanti-vid-kop-av-begagna...
Hur ska vi göra?
mvh Tor

Skall bli intressant att höra Dustin's svar ...

Permalänk
Medlem

Smyger in och tackar för ett kanon bemötande ångande ett defekt headset.

Efter en jobbig vecka kändes det oerhört lättande att allt löste sig så smidigt.

Permalänk
Skrivet av xxbiker:

Hej Dustin
min grabb har köpt ett grafikkort (asus 970 strix) i andra hand som har gått sönder, kortet blev köpt hos Dustin i januari å har alltså sin garanti kvar. Men nu får vi inte kontakt med första ägaren å vill alltså ha hjälp med garantin.
Vi har ett kvitto men han står som sagt inte som beställaren.
Då det självsagt är garanti kvar på grafikkortet vill vi alltså ha hjälp.
Hade tänkt ta det via hemförsäkringen men läste en intressant artikel i dag på swedroid http://www.swedroid.se/ratten-till-garanti-vid-kop-av-begagna...
Hur ska vi göra?
mvh Tor

Hej!
Jag tycker du ska börja med att kontakta vår kundservice. Generellt så försöker vi lösa ärenden så långt det går. Garantin utgår från tillverkaren och har inte tillverkaren några problem (vilket dom sällan har) med att reparera den på garantin så har inte vi det heller. Det ska dock sägas att grafikkort sällan repareras och det innebär i vissa fall att vi inte blir ersatta med en ny/reparerad produkt från verkstan om den utgått. Är det så att vi behöver häva köpet pga detta så kommer pengarna att betalas ut till vår kund som vi har ett köpavtal med, detta kan givetvis medföra problem som du säkert kan förstå.
Men som sagt kontakta vår kundservice så får vi se hur man kan lösa det.

Vänliga hälsningar, Stefan
Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Remorse:

Smyger in och tackar för ett kanon bemötande ångande ett defekt headset.

Efter en jobbig vecka kändes det oerhört lättande att allt löste sig så smidigt.

Tack för det insmygandet, kul att det löste sig smidigt.

Vänliga hälsningar, Stefan
Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Visst det är bara 13öre så kanske inget att bråka om men att marknadsföra det som utan kostnad känns rätt fel

http://i.imgur.com/jX2x8aT.png

Visa signatur

Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Elyxiator:

Visst det är bara 13öre så kanske inget att bråka om men att marknadsföra det som utan kostnad känns rätt fel

http://i.imgur.com/jX2x8aT.png

Den artikeln är felupplagd, samma hände med ett GTX 980 grafikkort för ett tag sedan att det lades upp med ett pris.
Se:
#15767505

Bra att det uppmärksammas fel så det kan rättas till

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Hej Dustin!
Jag har tyvärr ett problem med en TV inköpt från er. TV:n är en Philips 65PFT6520 65" LED som är inköpt i slutet av november 2015. Problemet är att 3D inte fungerar tillfredställande. Jag beskriver det inte i detalj här, men kort kan man säga att 3D-funktionen är så dålig att den inte är användbar (extrem cross talk - allt blir dubbelt). Vi har på inrådan från eran kundtjänst skött detta med Philips och haft ett långt supportärende. De var väldigt hjälpsamma och vi har gått igenom hela deras supportkedja och skickat in bilder etc (ingen har kommit och tittat på TV:n). Det har nu slutat med att Philips säger att TV:n är OK. De säger, och jag citerar, "Enligt 3D testen fungerar 3d funktionen inom specifikationerna. tyvärr så är tv'ns 3d kvalitet inte bättre än så här.".

Det är ju lite svårt att ta bilder som visar detta, men här är ett exempel taget genom 3D-glasögonen: http://i.imgur.com/6SMAIlG.jpg Helt oanvändbart med andra ord. I min mening kan man inte bara hoppa över ansvar och säga att det blir inte bättre än så här, när inte funktionen är användbar. Jag kommer tyvärr inte längre med Philips och känner att jag behöver hjälp från er som återförsäljare. Eran kundsupporten verkar tyvärr inte se någon annan lösning än att jag tar det med Philips, men hos Philips mejl-support är det stopp och Philips supportchef svarar inte längre på telefon eller mejl. Hans senaste ord var typ "ja, det låter ju inte bra, jag ska se vad vi kan göra och återkommer i eftermiddag". Det var väl ett par månader sedan och han svarar nu inte längre på någon kontakt.

Med tanke på vad Philips säger känns det ju osannolikt att det skulle gå att laga TV:n och i min mening så skulle det kännas bäst att helt enkelt kunna lämna tillbaka TV:n. Hade vi från början vetat att det inte var fel på TV:n så hade vi såklart lämnat tillbaka den på ångerrätten direkt, men vår inställning var ju att den var trasig och skulle därför fixas av Philips. Vad kan vi göra åt detta?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Hej, vad är det som gäller som kvitto om man köpt en produkt från er?

Köpte ett Xbox One och en extra Xbox One trådlös handkontroll i valfri modell och då skulle man tydligen få 500 kr tillbaka. För att få dessa 500kr så behöver man skicka kvittot från köpet och då undrar jag alltså vilket som är kvittot.

Tacksam för snabbt svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yaqobi:

Hej, vad är det som gäller som kvitto om man köpt en produkt från er?

Köpte ett Xbox One och en extra Xbox One trådlös handkontroll i valfri modell och då skulle man tydligen få 500 kr tillbaka. För att få dessa 500kr så behöver man skicka kvittot från köpet och då undrar jag alltså vilket som är kvittot.

Tacksam för snabbt svar!

Gå till mitt Konto -> orderhistorik ->välj ordern -> klicka på "skicka betalningsbekräftelse."

Permalänk
Medlem

@Yaqobi:
Det där har jag haft problem med. Det ska finnas som en länk under "Orderhistorik", påstås det. Men åtminstone med de browsers/OS jag använt så syns den helt enkelt inte för mig, hur mycket supporten än påstod att den finns där. "Skicka betalningsbekräftelse" funkar fint, men det är inget kvitto och godkändes inte vid min cashback-begäran.

Jag fick ringa till supporten till slut och kopplades vidare till faktureringsavdelningen som mailade ut det manuellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Gå till mitt Konto -> orderhistorik ->välj ordern -> klicka på "skicka betalningsbekräftelse."

Jag har inget konto hos Dustin :/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yaqobi:

Hej, vad är det som gäller som kvitto om man köpt en produkt från er?

Köpte ett Xbox One och en extra Xbox One trådlös handkontroll i valfri modell och då skulle man tydligen få 500 kr tillbaka. För att få dessa 500kr så behöver man skicka kvittot från köpet och då undrar jag alltså vilket som är kvittot.

Tacksam för snabbt svar!

På det sättet du betalat?
Har du betalt via Direktbetalning/VISA/Mastercard så skicka betalningsbekräftelse via webbsidan (finns under din order), har du betalt via faktura/delbetalning så finns inte det alternativet, utan då är det fakturan kombinerat med printscreen från din bank (där ex PG/BG och OCR nummer/datum framgår) så de kan stämma av mot fakturan.

Skrivet av d-mart:

@Yaqobi:
Det där har jag haft problem med. Det ska finnas som en länk under "Orderhistorik", påstås det. Men åtminstone med de browsers/OS jag använt så syns den helt enkelt inte för mig, hur mycket supporten än påstod att den finns där. "Skicka betalningsbekräftelse" funkar fint, men det är inget kvitto och godkändes inte vid min cashback-begäran.

Jag fick ringa till supporten till slut och kopplades vidare till faktureringsavdelningen som mailade ut det manuellt.

Den finns där om man betalt via Direktbetalning/VISA/Mastercard, då "Betalningsbekräftelse" är kvittot du får, vilket ska godkännas. Vid faktura/delbetalning så är det istället kombinationen faktura+printscreen/bild från din bank som gäller som kvitto (för att kunna "bevisa" att du köpt varan).

Skrivet av Yaqobi:

Jag har inget konto hos Dustin :/

Då får du kontakta Dustin efter helgen och se om de kan skicka ut något dokument till dig som kvitto/bekräftelse som de kan godta hos Microsoft.
08-553 44 000

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Den finns där om man betalt via Direktbetalning/VISA/Mastercard, då "Betalningsbekräftelse" är kvittot du får, vilket ska godkännas. Vid faktura/delbetalning så är det istället kombinationen faktura+printscreen/bild från din bank som gäller som kvitto (för att kunna "bevisa" att du köpt varan).

Inte för att det spelar så stor roll, men jag betalade med kort och länken saknades ändå. Kvittot jag fick såg också annorlunda ut än betalningsbekräftelsen. Oklart varför det inte går att ladda ner ett sådant kvitto direkt, om det nu faktiskt finns i systemet. Ändra fakturaadress verkar inte heller gå, bara leveransadress.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av d-mart:

Inte för att det spelar så stor roll, men jag betalade med kort och länken saknades ändå. Kvittot jag fick såg också annorlunda ut än betalningsbekräftelsen. Oklart varför det inte går att ladda ner ett sådant kvitto direkt, om det nu faktiskt finns i systemet. Ändra fakturaadress verkar inte heller gå, bara leveransadress.

Hej!

Den länken ska finnas över där totalsumman mm visas inne på den aktuella ordern, precis över det rakt upp.
Annars kan du skicka ut bekräftelsen via att använda denna adressen:
https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/ *fyll i ditt orderid här* (utan *)

Ex:
https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/1234567

Ditt orderid är det som står uppe i adressfältet när du är inne på en order:
Ex:
https://www.dustinhome.se/orders/1234567

använd då "1234567" och sätt in efter https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/ så det blir
https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/1234567 tryck sedan Retur/enter (dvs ladda sidan) så kommer du tillbaka till din orders sida ( ex https://www.dustinhome.se/orders/1234567 ) och längst ner så får du då ett meddelande "En ny betalningsbekräftelse har skickats till den registrerade e-postadressen på ordern".

Detta sättet fungerar även på de som köpts via faktura

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Den länken ska finnas över där totalsumman mm visas inne på den aktuella ordern, precis över det rakt upp.
Annars kan du skicka ut bekräftelsen via att använda denna adressen:
https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/ *fyll i ditt orderid här* (utan *)

Ex:
https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/1234567

Ditt orderid är det som står uppe i adressfältet när du är inne på en order:
Ex:
https://www.dustinhome.se/orders/1234567

använd då "1234567" och sätt in efter https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/ så det blir
https://www.dustinhome.se/email/paymentconfirmation/1234567 tryck sedan Retur/enter (dvs ladda sidan) så kommer du tillbaka till din orders sida ( ex https://www.dustinhome.se/orders/1234567 ) och längst ner så får du då ett meddelande "En ny betalningsbekräftelse har skickats till den registrerade e-postadressen på ordern".

Detta sättet fungerar även på de som köpts via faktura

Testade att göra så som du skrev men när jag skriver in mitt order id står det att ordern kunde inte hittas, ordern kan vara borttagen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yaqobi:

Testade att göra så som du skrev men när jag skriver in mitt order id står det att ordern kunde inte hittas, ordern kan vara borttagen.

Hej!

Det var riktat till "d-mart" då det av förklarliga skäl inte fungerar om man inte är inloggad (dvs har konto) och kan komma åt sin orderlista / orderhistorik.

I ditt fall om du inte har ett konto skapat så är det via kundservice som gäller om du vill ha ut en pdf som kvitto, bara ring och uppge ditt ordernummer (det som börjar på 20) så ska de kunna skicka ut kvitto, antingen via mail (om din order har en registrerad) eller via posten.

Och hur du kunnat lägga en order utan att skapa ett konto är rätt märkligt, för om jag inte har fel så krävs det konto för att lägga en order via dustin/dustinhome.

Testat att få tillbaka inloggningsuppgifterna till ditt konto?

Gå till: https://www.dustinhome.se/login
Klicka sedan på "Glömt ditt användarnamn eller lösenord?" ange sedan din mail, så bör du få login uppgifter utskickade.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Det var riktat till "d-mart" då det av förklarliga skäl inte fungerar om man inte är inloggad (dvs har konto) och kan komma åt sin orderlista / orderhistorik.

I ditt fall om du inte har ett konto skapat så är det via kundservice som gäller om du vill ha ut en pdf som kvitto, bara ring och uppge ditt ordernummer (det som börjar på 20) så ska de kunna skicka ut kvitto, antingen via mail (om din order har en registrerad) eller via posten.

Och hur du kunnat lägga en order utan att skapa ett konto är rätt märkligt, för om jag inte har fel så krävs det konto för att lägga en order via dustin/dustinhome.

Testat att få tillbaka inloggningsuppgifterna till ditt konto?

Gå till: https://www.dustinhome.se/login
Klicka sedan på "Glömt ditt användarnamn eller lösenord?" ange sedan din mail, så bör du få login uppgifter utskickade.

Hej, nej jag lade en order utan att behöva skapa ett konto.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yaqobi:

Hej, nej jag lade en order utan att behöva skapa ett konto.

Hej!

Och det är du säker på? Det är inte så att du redan hade konto och var inloggad?
För lägger du en produkt i kundvagnen, och går till kassan så kan du inte slutföra köpet om du inte skapar konto, eller loggar in.

Så det låter lite märkligt att du slutfört en order, utan att skapat konto/varit inloggad då det krävs för att lägga en order (Om det inte gick att lägga order utan att vara inloggad tidigare, det kan ju ha ändrats sista veckorna).

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Edit. Det går att lägga en order hos Dustin utan att vara inloggad och ha ett konto, använde mig själv av det för nåt år sedan:

Men det hela låter onekligen konstigt, får hoppas att du antingen får snabb assistans av Dustins representant här inne eller så får du kontakta dom på måndag så hjälper dom dig nog.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RVX:

Edit. Det går att lägga en order hos Dustin utan att vara inloggad och ha ett konto, använde mig själv av det för nåt år sedan:
http://i.imgur.com/FOMUzTZ.jpg

Men det hela låter onekligen konstigt, får hoppas att du antingen får snabb assistans av Dustins representant här inne eller så får du kontakta dom på måndag så hjälper dom dig nog.

Det verkar dock bara fungera i "mobil" läget, testade att slå om till mobila läget, och då kom det upp (om man inte är inloggad), men inte på någon dator i någon webbläsare, utan där är det bara skapa konto som gäller som det verkar:
"Nya kunder
Slutför din beställning genom att skapa ett konto."

Kanske ligger i att förenkla för mobila kunder att inte behöva gå omvägen via att skapa eget konto, vilket är väldigt bra att göra egentligen, så man får en sammanhållen orderlista, och enkelt kan följa upp/skapa ärenden mm.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Och det är du säker på? Det är inte så att du redan hade konto och var inloggad?
För lägger du en produkt i kundvagnen, och går till kassan så kan du inte slutföra köpet om du inte skapar konto, eller loggar in.

Så det låter lite märkligt att du slutfört en order, utan att skapat konto/varit inloggad då det krävs för att lägga en order (Om det inte gick att lägga order utan att vara inloggad tidigare, det kan ju ha ändrats sista veckorna).

Hej, ja jag är relativt säker på att jag beställde utan att skapa ett konto eller ha varit inloggad på ett konto.