S: Bitfenix Phenom och Cooler Master V450

Permalänk

S: Bitfenix Phenom och Cooler Master V450

Hej!
Säljer ett Bitfenix Phenom mini-ITX i svart samt ett Cooler Master V450 80+ Gold nätaggregat. Båda inköpta i juni förra året och inga skador vad jag kan se. Hade delarna till en NAS som jag inte längre använder. De flesta om inte alla tillbehör ska finnas samt originalkartonger och kvitton. Chassit är köpt på Inet och nätagget på Webhallen.

Kan skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning annars kan jag möta upp i Göteborg/Kungsbacka området.

Bilder kan skickas, dock inte innan i morgon eftermiddag.

Budgivning avslutas måndag kväll eller tidigare om jag känner mig nöjd med ett bud. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill.

Pris: Bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag börjar med 250:- för nätagget, kan mötas i Göteborg.

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |

Permalänk

@Arion: Noterat. Kör budgivning till 20 ikväll

Edit: nätagget är ditt! Du har PM

Permalänk
Medlem

Hej, har du såld Bitfenix Phenom?
Om nej, kan du skicka nån bild?
Tack

Permalänk

Hej! Chassit är kvar. Kan fixa en bild ikväll när jag kommer hem

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@serch826: Nu ska vi se. Ursäkta att det har dröjt, har haft lite mycket att göra i veckan.

Permalänk
Medlem

@BigBengtsson: Hej, tackar för bilderna, var finns den?

Permalänk
Skrivet av serch826:

@BigBengtsson: Hej, tackar för bilderna, var finns den?

Frölunda, Göteborg

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@BigBengtsson: Hej, tack för svaret, jag köper på Webhallen då blir det nästan samma med ditt pris och frakten, tack i alla fall.