Permalänk
Medlem

ASUS MG279Q 144hz IPS

Säljer nu min Asus MG279Q,skärmen är i nyskick alla tillbehör kvitto och kartong finns.

*27 tums skärm med en WQHD-upplösning på 2560 x 1440 och IPS-teknik ger bred betraktningsvinkel, samt klara och levande bilder.

*144 Hz uppdateringsfrekvens och AMD FreeSync™-teknik för sömlösa bilder och jämnt spelande
ASUS-exklusiv teknik med Ultra-Low Blue Light, Flicker-Free, GamePlus och GameVisual ger en bekväm spelupplevelse.

*Ergonomiskt designat stativ med komplett lutnings-, snurr, pivot- och höjdjustering för bekväm visning

3800kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Mhhm, behöver jag en till, får fundera på det...
Köpt på cdon?

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

komplett.se

Permalänk
Medlem

MG279Q

!

Permalänk
Medlem

Har den det uppdaterade Firmwaret? Eller köpt efter återkallelsen(dvs har)?

Permalänk
Medlem

@str8forthakill: Den har den nya firmware versionen!

Permalänk
Medlem

Tjena!

Hur är backlight bleed på denna?

Kan du tänka dig att skicka den?

Mvh Flippin

Visa signatur

Kriff Kriff

Permalänk
Medlem

Kan fixa en bild senare på bleed,skicka går bra!

Permalänk
Medlem

Ja skicka bild på bleed och lite beskrivning.

Visa signatur

Kriff Kriff

Permalänk
Medlem
Skrivet av F!xarN:

Säljer nu min Asus MG279Q,skärmen är i nyskick alla tillbehör kvitto och kartong finns.

*27 tums skärm med en WQHD-upplösning på 2560 x 1440 och IPS-teknik ger bred betraktningsvinkel, samt klara och levande bilder.

*144 Hz uppdateringsfrekvens och AMD FreeSync™-teknik för sömlösa bilder och jämnt spelande
ASUS-exklusiv teknik med Ultra-Low Blue Light, Flicker-Free, GamePlus och GameVisual ger en bekväm spelupplevelse.

*Ergonomiskt designat stativ med komplett lutnings-, snurr, pivot- och höjdjustering för bekväm visning

3800kr

Läs hela annonsen här

Finns skärmen kvar?