The division - spelare sökes

Permalänk
Medlem

The division - spelare sökes

Hej

Börjar bli trött på att spela själv eller med enbart en polare. Svårt att hitta spelare som faktiskt kan använda sin mic utan att skrika eller ha irriterande brus.

Skulle vara kul att faktiskt kunna spela i darkzone utan att bli dödad av alla rouges..

Skicka ett pm här eller adda mig på johmad101

Visa signatur

Chassi: Be Quiet Pro 900: CPU: Intel Core i7-4790K@ 4.0GHz GPU: ASUS GTX Geforce 1070 @ 1178 MHz MoBo: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 PSU: Be quiet dark power pro 1000w: Lagring 1: Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB: Lagring 2:Kingston SSD V300 120GB: Lagring 3: 1 TB WD Green Lagring 4: 2 TB WD Green: Lagring 5 M2 Intel 512 GB: Kylning CPUCorsair Hydro H60 (v2): Skärm: Acer 24" Predator 144Hz Gaming: Tangentbord: Corsair Strafe: Mus: Roccat Kone XTD; Musmatta: Roccat Taito: Headset: Steelseries Artic 7

Permalänk
Hedersmedlem

Hejsan!
Söker spelare till division jag med. Sitter till vardags på sweclockers egna teamspeam http://www.sweclockers.com/forum/trad/1384219-sweclockers-tea...

Kommer ha rätt dåligt med tid men till helgen kommer det bli en del spelande 😉

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Tror alla söker spelare när det gäller The Divison

Permalänk
Medlem

Jo det förstår jag, eftersom spelet är lite buggat och det är svårt att hitta personer att lira i darkzone med som inte enbart tittar på gearscore...

Men det kanske är en bra start att kolla med andra om de vill lira så att man slipper leta folk i spelet...

Visa signatur

Chassi: Be Quiet Pro 900: CPU: Intel Core i7-4790K@ 4.0GHz GPU: ASUS GTX Geforce 1070 @ 1178 MHz MoBo: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 PSU: Be quiet dark power pro 1000w: Lagring 1: Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB: Lagring 2:Kingston SSD V300 120GB: Lagring 3: 1 TB WD Green Lagring 4: 2 TB WD Green: Lagring 5 M2 Intel 512 GB: Kylning CPUCorsair Hydro H60 (v2): Skärm: Acer 24" Predator 144Hz Gaming: Tangentbord: Corsair Strafe: Mus: Roccat Kone XTD; Musmatta: Roccat Taito: Headset: Steelseries Artic 7

Permalänk
Medlem

Addar er och hoppar in på TS till helgen, jag varnar dock om att jag inte är speciellt duktig

Permalänk
Medlem

Vad heter ni i The Division? Söker också glada amatörer..

Permalänk
Medlem

https://discordapp.com/invite/thedivision

Bästa LFG för the division. bara hoppa in i nån kanal och fråga om dom behöver en till.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Bara det säger väl allt, har ingen aning vad LFG är...

Permalänk

Addade den enda som skrev sin uplay nick!
"Sandpappret" heter jag, borde gå o söka på det tror jag

LFG=Looking for group

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mazzze:

Bara det säger väl allt, har ingen aning vad LFG är...

Looking for group

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Mazzze63 är jag..
Åh då förstår jag.

Permalänk
Medlem

https://discord.gg/bkZzMqz

Skapat denna Discord som jag invitar alla jag spelar/spelat med som är svenskar sprid gärna vidare!
Addar alla som skrivit nick.
Uplay: lightnisse

Permalänk
Medlem

Jag finns på uplay som Nimwin, spelar dock inte alltför mycket just nu...

Permalänk
Medlem

emguon heter jag i uplay. adda mig om ni vill, lirar nästan varje kväll. GS 246

Permalänk
Medlem

Tja. jag spelar lite då och då. 28 årig dude add mig om ni vill UPlay nick: Yarnswe

Permalänk
Medlem

Inga som liksom jag kör The Division på XBOX One?