Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Tips på låtar i samma stil?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Kobojsarna, laser inc, osv
Hittade en Spotify lista med liknande musik för ett tag sedan https://open.spotify.com/user/gjad99/playlist/2akDzs1G9SVckW6...
Vet av någon annan med lite mer liknande musik men följer inte den, postar den om den dyker upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klockan95:

Kobojsarna, laser inc, osv
Hittade en Spotify lista med liknande musik för ett tag sedan https://open.spotify.com/user/gjad99/playlist/2akDzs1G9SVckW6...
Vet av någon annan med lite mer liknande musik men följer inte den, postar den om den dyker upp.

Okej, Najs!

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!

Permalänk
Medlem

Aqua - Barbie girl

Visa signatur

PS4 & Macbook Pro.

Utlandssvensk sedan många år. Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidnus:

Aqua - Barbie girl

Jo tack. Har inte hört den 10,000 gånger förut

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!

Permalänk
Medlem

Skapa en spotify lista och lägg in musik som denna (The Wild Strawberries, Kobojsarna etc), vänta en vecka sedan gå in på Start --> Upptäck --> Discover Weekly, det är en customisad lista som uppdateras varje vecka och har liknande musik som du lyssnar på. Har hittat massor med nya band och favoritlåtar tack vare den listan!

Annars kan du ju bara ta och gå in på bandet och kolla på "Liknande Artister" där kan man också hitta endel guldkorn.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk

Vengaboys kanske kan vara något

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

Skapa en spotify lista och lägg in musik som denna (The Wild Strawberries, Kobojsarna etc), vänta en vecka sedan gå in på Start --> Upptäck --> Discover Weekly, det är en customisad lista som uppdateras varje vecka och har liknande musik som du lyssnar på. Har hittat massor med nya band och favoritlåtar tack vare den listan!

Annars kan du ju bara ta och gå in på bandet och kolla på "Liknande Artister" där kan man också hitta endel guldkorn.

Brorsan. Palla använda spotify. Jag använder youtube för musik

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!