Ändra beställning som är "Mottagen", Faktura.

Permalänk

Ändra beställning som är "Mottagen", Faktura.

Tjena! Jag beställde nyss en order som är under status "Mottagen" men såg att det nu uppdaterades att mitt headset inte är i laget. Men samma headset i svart finns i lager så jag tänkte ändra till det för att skynda på det hela och för jag egentligen inte bryr mig.

Men att ändra ordern fanns inte som alternativ när jag kikade, är detta för jag köpte på Faktura?

Annars skulle jag gärna ändra detta för att få mitt paket denna vecka istället för att vänta ytterligare.

Mvh Anton

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Det går nog att fixa. Ring!

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Inet
Skrivet av znorlaxvbg:

Tjena! Jag beställde nyss en order som är under status "Mottagen" men såg att det nu uppdaterades att mitt headset inte är i laget. Men samma headset i svart finns i lager så jag tänkte ändra till det för att skynda på det hela och för jag egentligen inte bryr mig.

Men att ändra ordern fanns inte som alternativ när jag kikade, är detta för jag köpte på Faktura?

Annars skulle jag gärna ändra detta för att få mitt paket denna vecka istället för att vänta ytterligare.

Mvh Anton

Bara kontakta oss direkt på 031-652700 eller info@inet.se så tittar vi på det! Borde inte vara några problem.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Observera att denna forumdelen inte ska ses som en motsvarighet till den ordinarie kundtjänsten. Vid frågor om exempelvis en specifik order, leveranstider eller returärenden är det bättre att använda de officiella supportkanalerna, se subforumreglerna.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...