Asus GeForce GTX 980 Strix DirectCU II OC

Permalänk

Asus GeForce GTX 980 Strix DirectCU II OC

Hej,
Tänker sälja mitt grafikkort, Asus GeForce GTX 980 Strix DirectCU II OC. Varsamt använd, väldigt tyst kort, aldrig överklockad (förutom fabriksöverklockning), ingen spoltjut i min burk, och bra temps för att vara luftkyld.

Har kvittot och det är ca 1.5 år kvar på garantin (ganska säker på att det är 3 års garanti från Asus). Orginalboxen finns inte kvar, så levereras i en antistatpåse i en "vanlig" låda.

Säljes inte mindre än 2500 kr. Köparen står för frakten. Finns annars att plockas upp i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Du kan nog inte räkna med att få 2,5k för ett kort som är 1,5år då ett nytt kostar 3290kr..

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Skrivet av Genx031:

Du kan nog inte räkna med att få 2,5k för ett kort som är 1,5år då ett nytt kostar 3290kr..

Vill du ha glädjen över att betala 30% dyrare bara för att ingen har använt kortet så får du gärna göra det. Gör gärna en unboxing video också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

webhallen hade nya för 2,7 kanske inte samma kylare dock.. men klart man ska ha det man vill ha för det man säljer..

om man får det sålt osv..

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Skrivet av moreempty:

webhallen hade nya för 2,7 kanske inte samma kylare dock.. men klart man ska ha det man vill ha för det man säljer..

om man får det sålt osv..

Va? Om det inte är samma modell så varför tar du upp det överhuvudtaget? Detta är dagens priser på kortet jag säljer http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2810655

Vill man betala 800 kr mer för ett nytt så får man gärna göra det. Jag har dessutom över 1 års garanti kvar på kortet. Hade personligen köpt ett 2:a hands kort, sparat 800 kr och har över 1 års garanti.

Permalänk

2500 kr bjudet. Säljs imorgon om inte nån bjuder över.

Permalänk