Vilken är den sämsta filmen du sett?

Permalänk
Avstängd

The Human Centipede 3.

Den mänskliga tusenfotingen. Ettan är väl en kultfilm vid det här laget, och faktiskt sevärd.
Tvåan gick också att se. Men trean var nog det värsta jag sett. Bara gap och skrik hela tiden och lite gore. Handlingen förenklat är ju att sy ihop människors munnar med rövhål så det bildar en mänsklig tusenfoting.

Permalänk
Inaktiv

Jag måste nominera The Mummy Resurrected till tråden, verkligen en usel film på alla möjliga vis: http://www.imdb.com/title/tt3382842/?ref_=fn_al_tt_1

Hunger Games-filmerna efter den första var även de riktigt usla i mitt tycke. Den första är ändå acceptabel när suget på mer filmer i stil med kultklassikern Battle Royale inträffar. Men uppföljarna... njäe.

Skrivet av Batwoman:

Tusk är en av dom konstigaste filmer jag sett. Tycker dock inte att den är speciellt dålig. Men slutet är verkligen tragiskt. En film man inte glömmer i första taget..

Jag tyckte den var helt okej personligen, även om jag nog mest ogillade Johnny Depps medverkande i den. Jag tycker inte att han är någon vidare skådis, vilket de andra, förutom Michael Parks som gjorde sin roll riktigt bra i mitt tycke, heller inte är i denna film.

Knäpp och udda film och jag förstår att folk antingen älskar eller hatar den.

Permalänk
Medlem

Son of the Mask 2005, kan inte tänka mig att det finns en sämre film

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm