Permalänk
Medlem

Moderkort 1366 matx

Hej,

Vet att det inte fanns många, men är på jakt efter ett moderkort med socket 1366 i storleksform matx.

Kan hämta i Stockholm, men skicka går också bra.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem

Har detta system ståendes:

*Chassi:Cooler master haf 932
4st 120 på sidan 1st 140 bak 2st 200mm fram och top.

*CPU:Core I7 930 överklockad till 4,2 Ghz
Kylare (Thermalright Ultra-120 eXtreme med 2st Noctua 120mm fläktar)

*Mobo:ASUS P6X58D Premium

*Minne: Corsair dominator minne 12GB (har inte speccsen exakt i huvet, sitter på jobbet)

*PSU. ZALMAN ZM850-HP 850W

Saknas grafikkort, hdd och dvdläsare.

Finns i Stockholm säljer ej separat men ge mig ett bud om du är intresserad.

EDIT: oj såg att du sökte ett matx missade de

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

@93Clocker: Har exakt samma dator som du, förutom att det sitter ett GTX 670 i det också. Datorn är nu pensionerad som speldator och jag hade tänkt göra om den till HTPC, därav att jag enbart vill ha mATX föra tt trycka in den i ett fint chassi.

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av niro:

@93Clocker: Har exakt samma dator som du, förutom att det sitter ett GTX 670 i det också. Datorn är nu pensionerad som speldator och jag hade tänkt göra om den till HTPC, därav att jag enbart vill ha mATX föra tt trycka in den i ett fint chassi.

@Niro: Innebär det att du har ett 1366-kort med ATX-formfaktor till salu i så fall?

Visa signatur

i7-920 || Asus P6T SE || 12 GB DDR3 || GTX 970

Permalänk
Medlem

@martin_p: Det stämmer.

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av niro:

@martin_p: Det stämmer.

@niro: Hur mycket vill du ha för det?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@martin_p: så länge jag hittar ett nytt mobo kan du få köpa mitt nuvarande för 100kr, men har du inte redan ett? (om man läser din signatur)

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av niro:

@martin_p: så länge jag hittar ett nytt mobo kan du få köpa mitt nuvarande för 100kr, men har du inte redan ett? (om man läser din signatur)

@niro: Det gör jag gärna! Hör av dig så snart du hittar ett annat. Jodå, jag har ett likadant. Men behöver ett till en annan dator. Har en annan processor redan så det är bara moderkort som fattas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av niro:

Hur har det gått med detta, har du lyckats hitta något nytt moderkort?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@martin_p: nix, inget nytt

Visa signatur

en dator