Dagens invandring är ett jävla skämt där sju klövern inte törs ta i frågan då det kan leda till mindre med röster och en del vänder kappan efter vinden men en för stor mängd kommer in i ett land som inte har bostäder resurser att ta in så många där fega politiker inte törs ta i frågan ser jag det som en självklarhet att rösta på SD som inte är ett rasistiskt parti och är enda partiet som törs lägga fram sanningen ärligt
Det är bättre att hjälpa folk i närliggande länder när det är billigare än släpa dom runt halva jorden lära dom språk och kultur och barn slipper ta båten och drunkna så är bara fördelar där kostnaden av en person här kan hjälpa enormt många människor och har hört siffran att vad en person kostar här dom första åren skulle kunna hjälpa 127st i 6-12 månader men vet inte om det stämmer och variabler det är beräknat på
Sen får man privilegiet att komma till vårat land ska man sköta sig och döms man för grövre brott ska man sparkas ut och man ska inte ha fördelar över resten av befolkningen utan behandlas lika och SD är enda partiet som törs vara ärlig i sånna frågor för vi har en helt galen invandring där papperslösa släpps in utan koll och vårat land och p.g.a feghet blir ett safe haven för kriminella och terrorister
Varför ska man rösta på partier där fega människor ska företräda en som inte törs stå upp ärligt och säga här är problemen så här löser vi det och i stället för att stoppa huvudet i sanden som resterande ryggradslösa parti ledare gör och SD är det enda vettiga alternativet och enda jag skulle rösta på och dom andra är inte värd någon röst i mina ögon
När man läser dina inlägg blir man ju lite orolig.. Har du bara låtit dig attraheras av SD-propaganda de senaste året, eller har du bara levt under en sten?
I dagsläget är det endast V och MP som man ur ditt perspektiv skulle kunna kalla 'ryggradslösa'. Kom ned på jorden.