Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Steelseries Rival

Sitter med en Steelseries Rival som jag fick i present för något år sedan men som min hand inte blev bästa kompis med. Musen är endast lätt använd i ungefär två veckor och därför i mycket fint skick.

Är inte särskilt sugen på att skicka utan ser helst att köparen är någon som kan mötas upp i Stockholm för affär.

Sätter priset till magra 50 kr, men om fler är intresserade är det såklart högsta bud i kombination med smidig plats för möte som avgör vem jag säljer till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Mafia 3 kod värd runt 200kr?

Permalänk

Hej jag är sugen på Steelseries rival.
Vill gärna ha den gamla rival som du har och inte rival 300
Så börjar buda på 50kr

om du kan skicka den kan jag lägga 150kr + frakt

Permalänk

kan köpa den för 50 kr, jag bor i Stockholm och kan mötas där det passar dig.

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Medlem

Hej, just nu sitter jag med en datormus som jag fick med min dator, är i stort behov av en ny, jag kan hämta datormusen då jag själv bor i Stockholm, kan betala 70kr

Permalänk
Medlem

Kan lägga en hundring för den! Upphämtning, rör mig över hela stan dagligen mer eller mindre.

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

110 + frakt

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har noterat alla bud/förslag. Jag låter annonsen ligga uppe någon dag till.

Permalänk

120 + frakt

Permalänk
Medlem

Har ett bud via PM på 150 kr och att hämta i Stockholm. Tar bort annonsen vid lunch onsdag om inget bättre kommer.

Permalänk

160 + frakt

Permalänk
Medlem

Stänger annonsen nu. PM har gått iväg till köparen.

Permalänk