FiiO E10K, Steelseries Siberia v2 och Sony MDR-1A

Permalänk

FiiO E10K, Steelseries Siberia v2 och Sony MDR-1A

Hej.

Säljer ett par Steelseries Siberia v2. Bud startar på 200kr.

Säljer också ett externt ljudkort/usb-dac/vad-man-nu-vill-kalla-det. Superenkel, portabel och förbättrar ljudet markant. Den har en boost bass-funktion som jag brukar använda, där man märker en rejäl skillnad i ljudkvalitén. Bud startar på 400kr.

Säljer också ett par Sony MDR-1A. Fantastiskt ljud. Dessa hörlurar tillsammans med ljudkortet är en mycket lyckad kombination. Bud börjar på 700kr.

Båda hörlurarna och ljudkortet är i mycket bra skick.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 400:- plus frakt för FiiO E10K förutsatt att den funkar felfritt (inte är ett ex som har problem med obalans mellan höger/vänster lur etc.)

Permalänk
Medlem

Budar på både MDR-1A och E10K 1100:- + frakt.

Permalänk
Skrivet av era909:

Börjar med 400:- plus frakt för FiiO E10K förutsatt att den funkar felfritt (inte är ett ex som har problem med obalans mellan höger/vänster lur etc.)

Den fungerar felfritt. Detta hade jag faktiskt inte tänkt på men nu när du sa det var jag tvungen och lyssna. Åtminstone vad jag kunde höra så fungerar den felfritt. Jag säljer den eftersom att jag inte längre behöver den eftersom att jag numera kör högtalare!

Bud noterat

Permalänk
Skrivet av Bilso:

Budar på både MDR-1A och E10K 1100:- + frakt.

Bud noterat

Permalänk
Medlem

500kr + frakt för FiiO E10K

Visa signatur

System: i7-4690k, Asus z97-a, 16GB hyperX fury, Gigabyte 970 G1, Nepton 280L, 250GB Intel, 1TB WD Blue, Phanteks Enthoo Pro windowed, EVGA Supernova 850w G2

Permalänk
Skrivet av Filipo1:

500kr + frakt för FiiO E10K

Noterat

Permalänk

Ska ingen ha headsetet? Släpper det för 150kr

Permalänk
Medlem

550kr plus frakt, FiiO E10K

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC