Permalänk
Medlem

Origin konto, Asus vg248qe

Tja!
Tänkte göra mig av med mitt Origin konto då jag knappt använder det längre och är i behov av snabba pengar, och även min skärm, asus vg248qe. Skärmen hämtas på plats, skickas inte!
Tänkte köra med bud på start vid 450:- för origin kontot då det ändå är 2 nya och aktuella spel på det
Och bud för skärmen börjar på 1300:-

Spelen är:
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield 1

Fifa 13
Fifa 16
Fifa 17

DeadSpace 1 (tror jag)
Mirrors Edge
Nox
Sim City 2000 special edition
& Wing Commander 3: Heart of the Tiger

Lägger även in en
Skärmen är en asus vg248qe 144hz använd i cirkus ett och ett halvt år.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

sälja konton är väl emot ToS. Utöver att det finns inget som hindrar huvudägaren att bara "återställa" lösenordet till sig själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quon:

sälja konton är väl emot ToS. Utöver att det finns inget som hindrar huvudägaren att bara "återställa" lösenordet till sig själv

Äterställningen sker via mail väl? Man skulle lätt kunna ändra mailet bara.

Permalänk
Skrivet av poviking:

Äterställningen sker via mail väl? Man skulle lätt kunna ändra mailet bara.

ja det gör den men för att kunna ändra mail behöver man sin hemliga fråga och kan säga direkt att jag nog inte har svaret på hälften av sidorna som kräver det... aldrig nån bra fråga som passar så man glömmer ofta bort det efter nån månad eller så...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

@Quon:

Jag har själv köpt ett origin konto här och det gick hur bra som helst. Man säger vilken mail man vill ha till säljaren, han byter den, sedan får man svaret till säkerhetsfrågan. Sedan kan man själv ändra allt, lösenord, ändra säkerhetsfråga, då är kontot kopplat till sin mail och då borde inte säljaren kunna ta tillbaka kontot.

Permalänk
Medlem

@Quon: Precis som alfonsg skriver, så ändrar jag bara mailen till det den eventuella köpare vill, sedan kan hen ändra precis allt

Permalänk
Medlem

@brixinho: skärmen såld!