Permalänk
Medlem

Minecraft konto

Tjena då vi har i klassen startat en minecraft server så söker jag efter ett konto, kan köpa ett nytt för 250kr men är tveksam till om jag ens kommer spela så mycket att det blir "lönt".

Så sitter någon med något gammalt konto så skulle jag gärna vilja köpa det!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Köp ett nytt, eller köp mitt för nypris, inte direkt något som förlorar pengar med åren...

Permalänk
Medlem

Om något ökar det i värde pga tidigare registreringsdatum.

Tips till OP: Kör servern i offline-läge om ni är så snåla

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Inaktiv
Permalänk

Finns för under 100 lappen på Ebay

Permalänk
Medlem

250? vill minnas jag betalade 50kr för mitt.

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem

Sorry missat att folk kommenterat hör utan mest kollat meddelande.

Det är bara jag som är snål då jag aldrig riktigt fastnat för det innan utan ser detta mest som en kul social sak.

Ska man köpa det för nypris kostar det 250kr idag (ish) dock har jag också sett spel sajter med liknande upplägg som G2A och MF.l. Anledningen till att jag gjorde annonsen här är för att det skulle vara en smidigare lösning att köpa av en här(förhoppningsvis via swish) så det blir lättare att lösa eventuella problem direkt än att maila eller liknande.

Skickades från m.sweclockers.com