Permalänk

Köpes: Xperia Z3/Z5 Compact

Hej!

Är på jakt efter en Xperia Z3 Compact eller Z5 Compact i vitt eller svart.
Skriv vad ni har och vad ni vill ha för den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Tja, jag har en Z5 Compact svart i superb skick (skal och displayskydd sen dag 1). PMa mig ett pris ifall du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har en Sony Xperia Z3 kopparfärgad i så gott som perfekt skick. Telefonen är ca 2 år gammal, men har sedan dag 1 använt skyddsplast/glas, så är inga repor på antingen fram eller baksida. Enda felen är att laddluckan börjar bli lite sliten, vilket är att vänta på dessa telefoner. Går fortfarande stänga utan problem dock. Ett till fel är en liten missfärgning på displayen på vänstra sidan av skärmen (skriv pm om du vill se bild), ingenting jag störde mig på dock då man vänjer sig fort.
Notera att laddare inte ingår då katten tuggat sönder den. Originalkartong kvar. Vet dock inte riktigt vad den är värd

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk

@ZyntaaX:
Tack för ditt erbjudande men jag är endast intresserad av "Compact" modeller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ByteBitten:

@ZyntaaX:
Tack för ditt erbjudande men jag är endast intresserad av "Compact" modeller.

Oj, missuppfattade rubriken sorry!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!