Permalänk
Medlem

Bästa in-ear för 500kr

Behöver ett riktigt bra in-ear lurar för max 500kr

Vilka märken ska man undvika och vilka ska man titta på?

Inget man direkt får testa i butik så en chansning

Permalänk
Medlem

Sony EX650AP har fått mycket bra kritik, även Soundmagic e10 ska vara väldigt prisvärd. Själv satsade jag på Sonys, jag tycker de är riktigt bra men har inte heller provat jättemånga.

Kan vara bra att specificera om det ska vara mikrofon/fjärr eller bara lurarna.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk

@downup:

De kinesiska KZ ZS3 för 100,- har vänt upp och ner på många tankar om att billigt kinesiskt kan låta så bra per krona.
Det går liksom inte att göra bort sig med ett sådant köp.

Jag har dem och gillar dem starkt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jag är så tråkig så jag rekommenderar Iphone lurarna, även om man har Android så knapparna inte fungerar.. hehe

jag avskyr dessa jävla gummi pluppar som tappas bort eller fastnar massa vax+fick ludd

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Sony EX650AP har fått mycket bra kritik, även Soundmagic e10 ska vara väldigt prisvärd. Själv satsade jag på Sonys, jag tycker de är riktigt bra men har inte heller provat jättemånga.

Kan vara bra att specificera om det ska vara mikrofon/fjärr eller bara lurarna.

Ska ha de när jag tränar, så vill ge en slant så att jag inte stör mig på att det hjärnan exploderar av att de river i örat. Har haft billiga KOSS förut som gjorde ont efter en stund.

Mikrofon är inte ett måste, men jag tittar på allt. Ska kolla dessa du sa.

Funderar på dessa
https://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-o-bild/horlurar...

Men fattar inte designen, är ju bra ifall de inte ramlar ut när man svettas lite.

Permalänk

Inget snack om saken..För under 500 och kanske till och med tusen kr så är det dessa du ska ha.

Köp!