Permalänk
Medlem

Musmattor skänkes

Hej,

Tänkte göra mig av med två musmattor och tänkte se om det är någon som ville ha dem först.

Det gäller en func 1030 och en Icemat XL.

func:en kan ordnas med frakt, däremot är det nog bäst att någon kommer och plockar upp icematen eftersom den är i glas.

Mottagaren står för frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Tar gärna funcen!

Visa signatur

Lenovo ROG:
Ryzen 7 7435 - 24GB RAM - RTX 4060

Gammal Lanburk:
i7 2600K @4,45Ghz - 2x4GB RAM - MSI GTX 970 100ME

Permalänk
Medlem

åh synd du inte bodde närmre! icamaten ger ju en viss sentimental känsla!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem

Om du har lust att skicka icematen så tar jag den gärna!

Står givetvis för frakt och emballagekostnader. Kan till och med lägga en extra peng för besväret!

EDIT:
Icemat har alltid varit den bästa musmattan jag ägt, men tyvärr gick min i golvet för herrans massa år sedan. Dessa tillverkas tyvärr ej längre så det skulle verkligen göra min dag om du skulle kunna tänka dig att skicka den. Har inte hittat en musmatta ännu som jag gillar

Visa signatur

Close the world, txEn eht nepO.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lain:

Om du har lust att skicka icematen så tar jag den gärna!

Står givetvis för frakt och emballagekostnader. Kan till och med lägga en extra peng för besväret!

EDIT:
Icemat har alltid varit den bästa musmattan jag ägt, men tyvärr gick min i golvet för herrans massa år sedan. Dessa tillverkas tyvärr ej längre så det skulle verkligen göra min dag om du skulle kunna tänka dig att skicka den. Har inte hittat en musmatta ännu som jag gillar

Jag är i konversation med en annan angående icematen. Om det inte löser sig, så hör jag av mig

Visa signatur

Bättre än din.

Permalänk

kommer du in till Sundsvall så tar jag gjäna ice matten

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwingis:

Jag är i konversation med en annan angående icematen. Om det inte löser sig, så hör jag av mig

Strålande!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Just nu är icematen reserverad. Hör av mig om något annat händer. Blir i turordning med

func:en är fortfarande ledig!

Visa signatur

Bättre än din.

Permalänk
Medlem

Om jag får icematen skulle jag likt gärna ta funcen också. Detta förutsatt att jag får icematen dock och ingen annan vill ha funcen. Har inget större behov av funcen och den ser schleten ut men har hört gott om den så kunde vara kul å prova!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tjena
Är func:en fortfarande ledig om jag får fråga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drowen:

tjena
Är func:en fortfarande ledig om jag får fråga?

Den är tyvärr slängd.

Visa signatur

Bättre än din.