High-Performance airMAX NBE-5AC-19

Permalänk

High-Performance airMAX NBE-5AC-19

Tjenna

Jag säljer ett par UBNT Nanobeam 5GHZ AC19 som jag använt för att skapa en LAN/internet anslutning mellan mig och en polare.

Dessa har en räckvidd på 10km+, har själv bara använt dem på ca60m avstånd för bredbandsuppkoppling men även på den korta distansen med några träd och en tjock buske emellan har de fungerat helt klockrent!
Går att ha för att skicka internet till en granne som jag har haft, eller till ett ute hus/garage om man inte känner för att gräva kabel.

Jag har fått konstanta Hastigheter på 115/90 mbt/s. (testat och funkar)
Men har även sett spikar på 250/250 när jag experimenterat och flyttat enheterna till en tillfällig plats för test.
Har idag flyttat och har inte användning av dessa längre.
De har fungerat felfritt i sen jag skaffade dem för ca 1 år sedan.

Om jag inte får dem sålda så kommer de absolut användas i framtiden för att skapa uppkoppling i ett gästhus, garage eller liknande.

Säljer dem i par.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[CENTER]
Rigg: Asus Maximus V Formula - i7-3770K 4.4Ghz - Ripjaws 16GB - GeForce GTX970 G1 Gaming - RM850 - NZXT S340
Networking: Unifi Dream Router + Unifi LR wifi6 x2 - Synology DiskStation DS1817+ + 5x3TB Raid5 + 120GB Cash SSD.

#Playstation 5 + Playstation 4 PRO

Permalänk
Medlem

Psst! Du får inte full-duplex från punkt-till-punkt, utan bara mellan din enhet och accesspunkten. Bara för att inte förvirra någon.

I övrigt kan jag meddela att jag använt dessa professionellt många gånger, och de är sjukt stabila!

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av Gorian:

Psst! Du får inte full-duplex från punkt-till-punkt, utan bara mellan din enhet och accesspunkten. Bara för att inte förvirra någon.

I övrigt kan jag meddela att jag använt dessa professionellt många gånger, och de är sjukt stabila!

Ändrat tack!

Bland det bästa på marknaden

Visa signatur

[CENTER]
Rigg: Asus Maximus V Formula - i7-3770K 4.4Ghz - Ripjaws 16GB - GeForce GTX970 G1 Gaming - RM850 - NZXT S340
Networking: Unifi Dream Router + Unifi LR wifi6 x2 - Synology DiskStation DS1817+ + 5x3TB Raid5 + 120GB Cash SSD.

#Playstation 5 + Playstation 4 PRO