Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Elgigantens livechatt strular

Permalänk

Elgigantens livechatt strular

Är det bara för mig Elgigantens livechatt inte fungerar? Efter jag skickat en fråga så laddar det bara i evigheter tills det står något liknande med "Tryck på skicka knappen igen". Det finns ingen skicka knapp efter man tryckt på "Skicka" första gången...

//Jonathan

Visa signatur

ASUS STRIX B450-F, AMD Ryzen 5 2600, Asus Radeon RX Vega 56 Strix, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathan0101:

Är det bara för mig Elgigantens livechatt inte fungerar? Efter jag skickat en fråga så laddar det bara i evigheter tills det står något liknande med "Tryck på skicka knappen igen". Det finns ingen skicka knapp efter man tryckt på "Skicka" första gången...

//Jonathan

Funkar fint här... nu i alla fall. Men de är ganska långsamma på att svara. Inte så att du har någon adblock igång?

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Funkar fint här... nu i alla fall. Men de är ganska långsamma på att svara. Inte så att du har någon adblock igång?

Kanske bara var något strul förut med deras chatt

Visa signatur

ASUS STRIX B450-F, AMD Ryzen 5 2600, Asus Radeon RX Vega 56 Strix, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathan0101:

Kanske bara var något strul förut med deras chatt

Haha, jag tar tillbaka det jag skrev! Blev snabbt ansluten till en i chatten men där tog det slut... fick inget svar på 10-15 min? Stängde ner fönstret och öppnade igen, fungerar inte längre :), eller så har de stängt ner för dagen.

Visa signatur

RTS :D