Kan någon berätta om detta är particles eller egengjord?

Permalänk
Medlem

Kan någon berätta om detta är particles eller egengjord?

Hej!

Kan någon säga om detta är particles js eller något de själva gjort? Eller någon annan library?

http://preview.themeforest.net/item/atelier-creative-multipur...

Tänker då på Bannern med rörande partiklar.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

Rörande partiklar i bannern (loggan)? Vart? För mig tonas själva toppen av webbsidan (den med menyn och loggan) in efter varje omladdning av sidan. Visa gärna genom en video vad du menar.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Rörande partiklar i bannern (loggan)? Vart? För mig tonas själva toppen av webbsidan (den med menyn och loggan) in efter varje omladdning av sidan. Visa gärna genom en video vad du menar.

Såg nu att den länkade till huvudsidan hela tiden.

Den jag tänker på ligger på "About us" sidan, om man kollar på "Pages" > "General" i menyn.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Skrivet av we_man1:

Såg nu att den länkade till huvudsidan hela tiden.

Den jag tänker på ligger på "About us" sidan, om man kollar på "Pages" > "General" i menyn.

Du länkade till förhandsvisningen av temat, som troligtvis ligger i en iframe. Om du hade klickat på "Remove Frame" och därefter gått till "About Us", så hade du länkat till rätt sida.

Det ser ut som att utvecklaren har använt sig av particles.js och valt att inte aktivera onhover och onclick, som man även kan inaktivera genom den redan länkade sidan (interactivity > onhover & onclick). Utvecklaren har även modifierat funktionen lite.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Du länkade till förhandsvisningen av temat, som troligtvis ligger i en iframe. Om du hade klickat på "Remove Frame" och därefter gått till "About Us", så hade du länkat till rätt sida.

Det ser ut som att utvecklaren har använt sig av particles.js och valt att inte aktivera onhover och onclick, som man även kan inaktivera genom den redan länkade sidan (interactivity > onhover & onclick). Utvecklaren har även modifierat funktionen lite.

Någon idé hur han fick till effekten att den highlight området?

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Skrivet av we_man1:

Någon idé hur han fick till effekten att den highlight området?

Tyvärr inte.

Visa signatur