Permalänk
Medlem

Need for Speed Payback

Billista:
http://nfs.wikia.com/wiki/Need_for_Speed:_Payback

Förbeställning från Origin: https://www.origin.com/swe/sv-se/store/need-for-speed/need-fo...

Release: 10 November 2017 för Standard Edition.

Den som köper Delexe har tillgång till spelet den 7:e men det kommer också lite annat på köpet.

Permalänk

Ser fett ut

Permalänk
Medlem

Någon här som har börjat köra det? Jag kär min 10timmars session från Origin vault. Än så länge gillar jag spelet, det är väldigt mycket Forza horizon över det men det är okey...Dock så upplever jag en massa microstuttering emellanåt, kommer med jämna intervaller nästan vilket är lite iorriternade.- Tänkte om någon annan ujpplever samma sak. Dator enligt signatur

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har vi fått något svar på varför NFS inte stödjer rattar? Kommer inte köpa förrän jag kan använda min G29 på datorn. Och när det väl är möjligt (antagligen via ett fulhack som någon skapat) så kommer spelet vara gammalt och utdaterat.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem

jag har spelat i ca 10-12 timmar nu sen de kom ut, de är kul spel.
dock så blir jag inte klock på vart man hittar volvo bilarna.

de ska finnas en 242 och en Amazon nån som vet hur man får tag i dom?
jag har kollat där man köper bilarna men där finns dom inte.
visst man kan hitta bilar men 2 bilarna är inte med där :/

Permalänk
Medlem

Verkar ju se ut att vara ett väldigt trevligt spel 😁

Permalänk
Medlem

Sådär då har jag avslutat min trial period och nu ska jag ta en funderare på om jag ska köpa spelet fullt ute. Jag gillade spelet riktigt mycket faktiskt, jag har sedan länge ogillat hela Need for speed franchisen då det oftast har varit "superarcadikt" där du kunde ta kurvorna som på räls i 300kph. Nu påstår jag inte alls att Need for speed Payback ska vara något sim spel eller så men det är mer likt Forza horizon och liknande spel i sin hantering violket jag tycker är ett stort plus. Detta är lätt det bästa Need for speed spel jag har spelat

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro