Beroendeframkallande mobilspel

Permalänk
Medlem

Beroendeframkallande mobilspel

Har nötat fler timmar än jag vill säga i Hill Climb Racing 1 och behöver nu något nytt att sätta tänderna i. Helst liknande men även lite annorlunda spel går bra. Jag har testat HCR 2 och det spelet var ingen höjdare. Gratis är ett plus.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

@ClintBeastwood: Prova Ski Safari, musiken i spelet är grym!

Permalänk
Avstängd

Ballz tyckte jag var riktigt kul tills jag kom på hur man "fuskade" (så jag säger inte hur). Inte riktigt samma typ av spel förstås, mer något man spelar i några minuter åt gången fast jag har nog lagt ett antal timmar. Säkerligen något av en kopia av något annat spel men jag gillar det rena utseendet jämfört med de flesta mobilspel.

Permalänk
Medlem

Inte särskilt kul men beroendeframkallande. Taps to riches

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Inte heller i samma kategori men Boom Beach är något jag verkligen fastnat för.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem

Tack för alla tips! Ska kolla upp dom på Youtube. Keep em comin!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Mad Skills Motocross 2 är roligt. Kostar ingenting och man behöver aldrig köpa nåt i spelet om man har lite tålamod.
http://www.madskillsmx.com/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Lab Escape!

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Lords of Waterdeep. Det är en digital version av brädspelet. Finns till iOS iaf vet ej hur det är med Android. Det har uppdaterats nyligen och det är lite omtvistat om det var en bra uppdatering eller ej. Men spelet i sig är mycket bra, och det är en bra digital version. Jag har spelat mängder av det, solo mot bots. Har spelet även som fysisk version.

Permalänk
Avstängd

Bloons TD Battles, ett tower defence spel, roligt och gratis

Permalänk
Medlem

Howlst och Binding of issac var rätt underhållande om än det sistnämnda var lite på den dyrare fronten. Letar själv efter nya spel så den här typen av trådar är alltid underhållande

Tycker personligen att det kan vara värt att lägga några kronor på spel som kostar lite grann, avsevärt stor skillnad vad det gäller kvalitet.