@anders190: Ah va kasst det går inte för mig med måste varit retro spelbutiken my bad. Retro kräver endast email och postnummer.
Retro spelbutiken och spelbutiken är samma företag alltid lika förvirrande när man ringer till dem via retro då de tror alltid att man menar spelbutiken ej retro.
Ps väntar tills eventuellt elgiganten kanske får in en bra deal på Super Mario Odyssey.
Knepigt att det är olika beroende på vilken storefront som används. Borde ju vara lika överallt.
Mjo, jag kommer inte förboka förrens strax innan lanseringen, såvida inget bra erbjudande dyker upp. Spelet var mest bara för att testa hur långt det gick att gå vid köp.
Inte långt kvar till det spelet, kommer verkligen bli kul. Själva hubvärlden, New Donk City, är jag inte så hyped på men övriga spelvärldar.... ja tack!
@nME: jag har hunnit med att spela alla spelen jag har köpt sen fastnar jag för olika spel.
Har inte ens steam så det problemet har jag inte
Imponerande, själv köper jag mer än jag hinner spela ofta. Vissa spel har alltid företräde dock.
Hur gör dom då? Jag har provat men inte lyckats, exakt varför minns jag ej. Att skapa konto i amerikanska och japanska eshop är inga problem, men att faktiskt köpa något har aldrig funkat för mig.
Osäker då jag själv inte gjort detta (ännu). Nu går det också använda Paypal vilket bör göra det lite lättare med betalningar.