Innan vi gick in i ett förhållande eller ens började dejta sa jag att jag kommer vara borta i nästan ett år och vill inte vara i ett distansförhållande eftersom relationen skulle vara så pass ny att vi knappt haft tid att lära känna varann och jag vill inte känna något behov av att höra av mig till någon hemma, hur dåligt det än låter är det mitt val, vill vara en sann nomad som vandrar ut i det okända med ingen kontakt till något familjärt!
Jag tror inte att finnas där för någon kommer hjälpa att få dem att må bättre. Tvärt om eftersom du "finns där" så hjälper du dom att glömma sina problem och fortsätta leva i sina rutiner och tankegångar som får dem att må dåligt. Att vara depprimerad är ditt fel, ingen annans! Det betyder också att du lika lätt kan ändra ditt misstag. Du är en gudomlig kreatör, du är inte begränsad till din kropp utan du kan skapa vilken framtid du vill genom att projektera dina tankar ut i kvantfysiska fältet (elektromagnetiska fältet) som går bortom tid och rum. Det är därför människor som Ghandi eller Joan of Arc har lyckats, de har förstått att begränsningarna vi väljer att acceptera är illusioner - kan du tänka det kan du göra det! De har haft en vision, som gått bortom tid och rum, de trodde så starkt på sin version av verkligheten att för dem så hade de redan hänt och på så sätt blev den möjligheten i elektromagnetiska fältet en verklighet!
Men istället väljer hon att tänka "stackars lilla mig jag blev dåligt behandlad som barn", tänker på hennes förflutna konstant vilket gör att till slut så har hon skapat nödvändiga rutiner som gör att hon konstant påminner sig själv om att "juste jag mår dåligt". Allt härstammar i tankarna, så väljer du att tänka "stackars lilla mig" så kommer du enligt kvantfysiken skicka ut möjligheter som reflekterar "stackars lilla mig". Men om du övar på att träna din hjärna, välja att "jag tänker inte längre må dåligt och jag är beredd att gå över min omgivning för att projicera scenarion som är positiva för min framtid" så kommer det elektromagnetiska fältet svara! Allt är möjligt!!
Anledning att många mår dåligt är för att de inte är medvetna om sina tankar, precis som Pavlov och sina hundar så lever de flesta människor på autopilot även om de tror att de är i kontroll. När man går förbi överlevnadstänket som 99% av befolkningen lever i, och går inn i kreatörtänket, då märker man att alla begränsningar vi tror finns i världen är bara illusioner som vi själva valt att acceptera. Hon väljer att vara deprimerad, och ärligt talat är det hennes problem, men om hon erkänner sitt problem och vill ha hjälp (inte tröst eller stöd) är jag mer än glad att hjälpa henne bli den gudomliga kreatör, mästaren över sitt egna öde, som alla människor har inom sig!
Världen är 0,000001% materia och 99,999999% potentiell energi. Vem säger att du inte kan? DU.
Skickades från m.sweclockers.com