Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Permalänk

Redan småstressad över vart man ska kika inatt haha.

Först och främst ute efter GPU, vilka brukar ha bra under BF? Aldrig tidigare brytt mig riktigt faktiskt.

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Skrivet av DTBimmer:

Funderar på en tv som Netonnet kommer sänka priset på med 2000:-.

Hitachi 65HL5W64

7990:- istället för 9990:-

Hittar dock inga recensioner eller någon annan butik som säljer tvn. Är den prisvärd, någon som vet? Kan ingenting om tv-apparater så jag vet bara att den är 65", har 4K och är en LCD.

Undrar också.

Edit: Denna kanske är bättre? https://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/65PUS6162/phil...

7990 snart på black friday.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Produkt: NordVPN i 3 år
Länk: https://join.nordvpn.com/order/?coupon=3ydeal
Prisjakt: -
Pris: 99 USD

Visa signatur

Här skryts det inte!

Permalänk
Skrivet av DTBimmer:

Funderar på en tv som Netonnet kommer sänka priset på med 2000:-.

Hitachi 65HL5W64

7990:- istället för 9990:-

Hittar dock inga recensioner eller någon annan butik som säljer tvn. Är den prisvärd, någon som vet? Kan ingenting om tv-apparater så jag vet bara att den är 65", har 4K och är en LCD.

Hur vet du det?

Permalänk
Medlem

Skall man köpa TV hade jag väntat tills de stora butikerna släpper sina erbjudanden. Elgiganten, Power osv. Nätbutikerna provar göra allt de kan genom att ha erbjudandne hela veckan för att sno kunder från de stora fysiska butikerna. De har traditionellt störst avslag på tv'er.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon160366:

Sony PlayStation 4 (1TB) Pro (Black) + GT Sport + Call of Duty WWII
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B077K495SN/

3550kr inkl frakt till sverige

betala i GBP för att få rätt pris, annars betalar du ca 150kr i onödan för växling när amazon växlar för dig.

Nästan så man är sugen på att beställa hem en sådan order då jag är på jakt efter en bra PS4 deal!
Men hur fick du det till 3550kr? Min order hamnar på 3,9k då de har lagt på moms, gör jag något fel ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tapaza80:

Tror du det endast ingår UK-elkontakt?

Skickades från m.sweclockers.com

Antagligen, men en kontakt kostar typ 40 kr på Clas Ohlson.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cityfella:

Hur vet du det?

Nyhetsbrevet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teeq:

Nästan så man är sugen på att beställa hem en sådan order då jag är på jakt efter en bra PS4 deal!
Men hur fick du det till 3550kr? Min order hamnar på 3,9k då de har lagt på moms, gör jag något fel ?

Jag betalade 3608 kr. Men du måste betala i pund. Annars blir det dyrare. Lite surt att bundle med GT inte fanns igår. Hade hellre haft det än FIFA som jag nu lär sälja.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Är riktigt nöjd med Palit Dual-kortet.
Har testat det lite nu i eftermiddags och efter en stunds Unigine Valley respektive en stunds SW:BF 2 så stabiliserar det sig på 76-77 grader med fläktarna i ~50%, och dom är så tysta att jag inte ens hör dom.
Mitt ex har inget spoltjut heller (vad jag kan höra iallafall.)

Förstår inte varför folk sågade duel korten, knäpptyst (dock väl väntilerat chassi). Grymt nöjd med mitt 1070 TI för 4k
74c maxar mitt kort ut på i PUBG mm.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teeq:

Nästan så man är sugen på att beställa hem en sådan order då jag är på jakt efter en bra PS4 deal!
Men hur fick du det till 3550kr? Min order hamnar på 3,9k då de har lagt på moms, gör jag något fel ?

£322.59 * 11.1780 = 3605.91105 kr (m.h.a. Swedbanks aktuella växelkurs).

Valde du av någon anledning till £25 insurance som dyker upp i en ruta när man trycker in produkten i varukorgen?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Förstår inte varför folk sågade duel korten, knäpptyst (dock väl väntilerat chassi). Grymt nöjd med mitt 1070 TI för 4k
74c maxar mitt kort ut på i PUBG mm.

Riktigt fin deal, bästa GPU-dealen så här långt

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Produkt: CyberGhost VPN i tre år för 99 USD
Länk: https://www.cyberghostvpn.com/en_US/buy/cyberghost-vpn-bundle...
Prisjakt: -
Pris: 99 USD, d.v.s. cirka 840 kr

CyberGhost är väldigt långsamt och fungerar ofta dåligt. Jag ångrade mitt köp, 1 år för 5 dollar. Rekommenderar verkligen att investera i en annan VPN.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Förstår inte varför folk sågade duel korten, knäpptyst (dock väl väntilerat chassi). Grymt nöjd med mitt 1070 TI för 4k
74c maxar mitt kort ut på i PUBG mm.

Låter gött de, hämta mitt ena kort idag men frugans som köptes nån minut senare har inte skickats än. va slut i lager men dom skulle få in fler trodde dom så erbjudandet kanske kommer igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rokkoko:

Antagligen, men en kontakt kostar typ 40 kr på Clas Ohlson.

Det är inga konstiga regionsinlåsningar, som påverkar typ skylanders?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingsX:

Produkt: Steam Link
Länk: http://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/
Prisjakt:
Pris: 54 kr

Går det att på något sätt beställa flera steamlinks samtidigt så att man kan dela på 150kr i frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av diddedraker:

Produkt: Nintendo Switch - Super Mario Odyssey bundle + Zelda
Länk: https://www.inet.se/produkt/6334697/nintendo-switch-super-mar...
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/product.php?p=4484960
Pris: 4190kr

Skickades från m.sweclockers.com

Är det ett bra pris för konsol och två spel?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malusch:

Går det att på något sätt beställa flera steamlinks samtidigt så att man kan dela på 150kr i frakt?

Samt, är det någon som har lite erfarenhet av dem?
Funderar på att lägga en beställning på steamlink + kontroll men det jag läser mig till är att den inte alltid är så tillförlitligt, input på det?

(Tänkte köra den via trådad laptop, sen ha steamlinken via wifi på nighthawk router cirka 3 meter bort)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malusch:

CyberGhost är väldigt långsamt och fungerar ofta dåligt. Jag ångrade mitt köp, 1 år för 5 dollar. Rekommenderar verkligen att investera i en annan VPN.

Tack för infon, när man ser sådana erbjudanden som nu verkar dem lite för bra för att vara sanna. Svårt att få uppfattning om VPNen är bra eller inte.

Någon som vet om NordVPN är något att ha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Är det ett bra pris för konsol och två spel?

Går inte att beställa längre:/

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av tapaza80:

Det är inga konstiga regionsinlåsningar, som påverkar typ skylanders?

Skickades från m.sweclockers.com

Har aldrig hört talas om regionslåsningar mellan europeiska länder. Låter inte som något EU skulle gilla. Men någon som har bättre koll får gärna upplysa.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Går inte att beställa längre:/

Visserligen, men var det ett bra pris för paketet?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Skrivet av FireFox:

Är det ett bra pris för konsol och två spel?

Hyfsat. Vid normalpris hade du bara fått ett spel så du kan se det som att du får ett spel på köpet, men det har å andra sidan funnits liknande deals under hösten också. Jag köpte exvis mitt switch + mario odyssey för 3500kr. Men har du bestämt dig för att skaffa konsolen och du är intresserad av båda spelen ser jag ingen anledning att inte köpa det nu.

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Visserligen, men var det ett bra pris för paketet?

100 kr biilligare än om du köper Switchen, Mario Odyssey och Zelda spelet separat enl. Prisjakt, men annars ja!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simoneriksson:

Tack för infon, när man ser sådana erbjudanden som nu verkar dem lite för bra för att vara sanna. Svårt att få uppfattning om VPNen är bra eller inte.

Någon som vet om NordVPN är något att ha?

Står inför samma val.
Ska välja en vpn-tjänst och en snabb googling ger vid hand att NordVPN verkar ha bättre betyg/omdöme än CyberGhost.
Om sedan detta är hela sanningen är ju dock en annan femma...

Permalänk
Legendarisk

Produkt: Böcker hos Apress
Länk: http://www.apress.com/gp/

Visa signatur

Abstractions all the way down.