Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Bygge med Ryzen 1700x och GTX 1070 Ti

Permalänk
Medlem

Bygge med Ryzen 1700x och GTX 1070 Ti

Hej!

Har lite av en idétorka här.
Köpte nyligen in en Ryzen 1700x och ett GTX 1070 Ti och behöver lite assistans med två olika ideér.

Den ena kundvagnen jag behöver hjälp med ska vara så billigt som möjligt utöver dem två komponenterna jag redan har.

Den andra kundvagnen får inte övergå 10 500 kr (självklart exkluderat CPU och GPU)

Alla förslag uppskattas!

Visa signatur

// En dator // Tillbehör till datorn// En Telefon//

Permalänk
Medlem

@Elgreco1:

Vad är det för dator du har i signaturen då? ^^

Visa signatur

Computer says no...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimsig:

@Elgreco1:

Vad är det för dator du har i signaturen då? ^^

Får en människa inte äga två?

Visa signatur

// En dator // Tillbehör till datorn// En Telefon//

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgreco1:

Får en människa inte äga två?

Visa signatur

Computer says no...

Permalänk
Avstängd

@Elgreco1: Självklart får du, men beroende på ändamål så blir det ingen större uppgradering.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Men allvarligt... sluta klaga på när han vill ha hjälp. Kom med förslag eller säg inget alls. Han har ställt en ganska glasklar fråga och önskar förslag på två korgar, en som är billig som f*n och en som inte får kosta mer än 10500.

@Elgreco1
http://www.inet.se/kundvagn/visa/11104325/

Glömde CPu kylare!

Nåt i den stilen, den andra kanske nån annan kan förslå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peppar2014:

@Elgreco1: Självklart får du, men beroende på ändamål så blir det ingen större uppgradering.

Men det är en helt separat build, dem har ingeting med varandra att göra. Jag frågar inte efter en uppgradering... Du får ursäkta att jag är lite kort här men känns som jag var ganska tydlig i posten vad jag var ute efter.

Visa signatur

// En dator // Tillbehör till datorn// En Telefon//

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Elgreco1:

Men det är en helt separat build, dem har ingeting med varandra att göra. Jag frågar inte efter en uppgradering... Du får ursäkta att jag är lite kort här men känns som jag var ganska tydlig i posten vad jag var ute efter.

Nej det är/var du inte, du har inte specificera vad datorn ska användas till. Är det en speldator? Är det en Arbetsdator?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Skulle tro att du kommer under 5k om du beställer från olika återförsäljare
Billig version :

Visa signatur

FD Define Mini C | ASRock Z97E-ITX | Intel i7 4790k | Asus STRIX GTX 1070Ti OC
Adata 16GB 1600MHz | Samsung 850 Evo 500GB | OCZ 240GB | EVGA G2 650W
Huawei Honor8 | Lenovo Y14ISK

Permalänk
Avstängd

http://www.inet.se/kundvagn/visa/11104523/