Fungerar Razer Black Widow Chromas belysning med PS4?

Permalänk

Fungerar Razer Black Widow Chromas belysning med PS4?

Hej! Jag undrar om Razer blackwwidow vhroma v2 skulle passa i PS4, eller behöver man ha det i en dator för att belysningen ska funka?
Tacksam för svar så fort som möjligt!

Permalänk

Jag undrar också om det går att först sätta in det i datorn och fixa och sedan i PS4:at

Permalänk
Hedersmedlem

@itzWappie *Rubrik förtydligad i enlighet med §3.1*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

@Kent: Okej ska tänka på det nästa gång

Permalänk
Medlem

Om usb kontakten på PS4an ger ström (vilket den gör) så borde belysningen funka, dock kommer du inte kunna ändra belysningen från PS4 utan det måste du ha en ordentlig dator för.

Visa signatur

GTX 1060 6GB | Ryzen 5 1600 | 48 GB DDR4
emrik.org

Permalänk

@C4illin: alltå om jag först ändrar belysningen från datorn till till exempel röd, om jag sedan kopplar in det i ps4:at kommer det lysa rött då?

Permalänk
Medlem

@itzWappie: Det beror på om tangentbordet har inbyggt minne, vilket jag inte vet om det har. Annars kommer det bara köra standard belysnings schemat.

Visa signatur

emrik.org

Permalänk

@C4illin: Vet du vilket som är standard lysnings schemat?

Permalänk
Medlem

@itzWappie: skulle gissa på det i början på denna video.

Visa signatur

emrik.org

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av itzWappie:

@ChilladeChillin: alltå om jag först ändrar belysningen från datorn till till exempel röd, om jag sedan kopplar in det i ps4:at kommer det lysa rött då?

Kan bara svara för Nintendo Switch har jag grön färg och sätter den i Switch:en får jag grön så det borde gå att få samma färg i PS4 (dvs röd som i ditt exempel).
Men du måste ändra färg i PC:ns Razer Synapse.

Permalänk
Medlem

Det går koppla tangentbordet till en vanlig usb väggplugg om man sätter tangentbordet i demo läge. Men man får inte glömma att ta bort demo läget igen annars så fattar inte datorn att den är inkopplad och den ligger bara där och lyser istället.

Visa signatur

MSI Z270 SLI PLUS, Intel i7 7700k@5ghz, Corsair RM750x 750W, Gigabyte Gtx 1070 G1, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, be quiet! Pure Rock