Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Ja, eftersom jag köpte mitt ti för 6 månader sen för 7200kr, fresh and new!
Kan inte påstå 6999kr är en speciellt bra deal då, men... Okej.

Jaha, så bara för det var en bra deal för 6 månaders sedan så är det inte en bra deal nu? Tycker personligen det var en bättre deal än den dealen som du verkade otroligt nöjd med precis. Men vi resonerar alla olika. Kul att vi båda är nöjda!

Permalänk
Keeper of Traditions

Flumhuvudena på Postnord körde ut mitt tangentbord till fel utlämningsställe, så det blir nog inget paket innan helgen för min del :'(

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jobbade hemifrån idag för att vänta på UPS andra utkörning. Fick infonoticelapp att de varit här igår när jag var på jobbet, och stannade hemma för att vänta på andra utkörningsförsöket idag.

Varit hemma hela dagen, men inte kommit någon lastbil. Ringde UPS, men de påstod att de varit här på eftermiddagen enligt lastbilens information. Kan lova att det inte varit någon lastbil här. De hade inte heller lämnat någon ny Infonotice (som de annars skall göra).

Så UPS utkörare fuskar och ljuger helt uppenbart!

Så trött på alla dåliga logistikfirmor. Skitföretag! (eller dåliga fuskande anställda/underleverantörer).

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]
HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av martinot:

Jobbade hemifrån idag för att vänta på UPS andra utkörning. Fick infonoticelapp att de varit här igår när jag var på jobbet, och stannade hemma för att vänta på andra utkörningsförsöket idag.

Varit hemma hela dagen, men inte kommit någon lastbil. Ringde UPS, men de påstod att de varit här på eftermiddagen enligt lastbilens information. Kan lova att det inte varit någon lastbil här. De hade inte heller lämnat någon ny Infonotice (som de annars skall göra).

Så trött på alla dåliga logistikfirmor. Skitföretag! (eller dåliga fuskande anställda/underleverantörer).

Skumt ringde du till UPS med anvisningar?
Jag måste alltid ringa kl 08:00 dagen de ska leverera och så ringer de och jag går ut och hämtar eller de knackar på dörren.
Har iofs fått fel paket från dem men då sprang jag ikapp budet och fick rätt.

Jag skaffade UPS konto med de kan lämna av utan signering med om man bor i villa t e x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Skumt ringde du till UPS med anvisningar?
Jag måste alltid ringa kl 08:00 dagen de ska leverera och så ringer de och jag går ut och hämtar eller de knackar på dörren.
Har iofs fått fel paket från dem men då sprang jag ikapp budet och fick rätt.

Jag skaffade UPS konto med de kan lämna av utan signering med om man bor i villa t e x.

Nej. Det stod på I fonoticen inget om det. Det stod tvärt om att de skulle automatiskt göra ett nytt leveransförsök idag.

Ringde först när det inte kommit (de brukar komma mellan 13-13:30 där jag bor). Då checkade de med ärendet, och enligt UPS så hade föraren i princip registrerat att han var där för försök av leverans nästan precis när jag satt i telefon med UPS.

Brukar var rätt tolerant, men vart rätt småsur på UPS-killen i telefonen när deras budkillar ljuger så blankt (satt säkert och fikade eller tog rast någonstans långt här ifrån). Självklart inte telefonsupportens fel, men de bad inte ens om ursäkt för att deras anställda/leverantörer blåljuger på det sättet. Bad supportkillen kontakta chaffören, för om man var där (som han påstår i sin terminal), så borde han enkelt kunna vända om och leverera.

Tydligen gick inte det. Sanslöst!

Extremt taskig kundattityd. Var väl mest det jag störde mig på.

Lovade att göra ny utkörning på måndag, och jag får ändra planer och jobba hemmifrån ytterligare en dag (gjorde det helt i onödan idag) pga. detta svineri från UPS.

PS. UPS-konto lär ju inte hjälpa när chafförerna inte åker ut på riktigt, utan bara är där ”virtuellt”.

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av martinot:

Nej. Det stod på I fonoticen inget om det. Det stod tvärt om att de skulle automatiskt göra ett nytt leveransförsök idag.

Ringde först när det inte kommit (de brukar komma mellan 13-13:30 där jag bor). Då checkade de med ärendet, och enligt UPS så hade föraren i princip registrerat att han var där för försök av leverans nästan precis när jag satt i telefon med UPS.

Brukar var rätt tolerant, men vart rätt småsur på UPS-killen i telefonen när deras budkillar ljuger så blankt (satt säkert och fikade eller tog rast någonstans långt här ifrån). Självklart inte telefonsupportens fel, men de bad inte ens om ursäkt för att deras anställda/leverantörer blåljuger på det sättet. Bad supportkillen kontakta chaffören, för om man var där (som han påstår i sin terminal), så borde han enkelt kunna vända om och leverera.

Tydligen gick inte det. Sanslöst!

Extremt taskig kundattityd. Var väl mest det jag störde mig på.

Lovade att göra ny utkörning på måndag, och jag får ändra planer och jobba hemmifrån ytterligare en dag (gjorde det helt i onödan idag) pga. detta svineri från UPS.

PS. UPS-konto lär ju inte hjälpa när chafförerna inte åker ut på riktigt, utan bara är där ”virtuellt”.

Jag hade samma problem med dem de sa att jag skulle ringa på morgonen kl 08:00 dagen det skulle ut sen dess har jag inga problem alls med dem. Med konto kan du välja att få paketet med anvisningar med. Lägg till mobil nummer så att de kan ringa ifall de säger att de inte har fått tag på dig.

Har haft med problem med DPD paket.

Permalänk
Relik 📜

Idag fick jag i alla fall ett flak Cola och fem chockladkakor från Gottebiten. Hela min BF-shopping!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Jag hade samma problem med dem de sa att jag skulle ringa på morgonen kl 08:00 dagen det skulle ut sen dess har jag inga problem alls med dem. Med konto kan du välja att få paketet med anvisningar med. Lägg till mobil nummer så att de kan ringa ifall de säger att de inte har fått tag på dig.

Har haft med problem med DPD paket.

Har inte behövts tidigare. Inte heller något som står på instruktionerna. Inte heller något som supporten nämnde.

Men skall göra det ändå nästa gång. Vill de ha ökade kostnader för telefonsupport, och irriterankunder att behöva göra så, så får jag väl göra så.

Hade de dock bara informerat om man skall göra så, så hade jag kunnat köpa det.

Som sagt; extremt dålig kundhantering (i princip på SJ-nivå).

Jo, det är säkert inte bara UPS. Hela logistikbranschen verkar rätt rutten och kundfientlig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Om du frågar mig så menar jag att UPS är det sämsta leveransföretag som finns i Sverige. Som tur är har jag bara använt dom ett tiotal gånger men varenda jävla gång ska det vara problem. I majoriteten av fallen är det som du säger att de ljuger om att de "sökt kunden utan att lyckas" för att sedan lämna in paketet på något service center flera mil bort.

Hade med dom att göra senast i veckan. Skulle få fyra paket som alla skickades från samma bolag vid samma tidpunkt.
Fick på måndagen ett meddelande om att de kommer på tisdagen så jag ser till att vara hemma. Vid lunchtid får jag ett meddelande om att de kommer på onsdagen istället. Surt...

Sen går jag ut och då ser jag att de ställt två av paketen i carporten istället för att gå femton meter till dörren eller använt telefonen. På onsdagen gör de samma sak, bara dyker upp och dumpar paketen utan att försöka kontakta mig.

Lägg därtill att det på onsdagen var fuktigt på marken. Självklart tyckte stolpskottet till budkille att man ska lägga kartonger på fuktig mark istället för att använda presenningen som fanns två meter bort (eller knackat på dörren som sagt).

För att inte tala om att det ena paketet hade "denna sida upp" med STORA bokstäver över hela paketet. Gissa vilken sida som inte hamnade uppåt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Idag fick jag i alla fall ett flak Cola och fem chockladkakor från Gottebiten. Hela min BF-shopping!

Mitt kommer inte fören måndag ;/
Mitt Fanta Lemon flak och fem chokladkakor

Har ingen bil heller så man kommer få konka hem det typ 1km, förbränna lite av chokladen!

Permalänk
Medlem

Men på riktigt, vem bryr sig om att ni fått det ni har beställt?
Vari ligger nyttan för oss andra att veta det?.
Sida upp och sida ner med detta, det räcker nu!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Kan hålla med om att det blir tradigt men vad tycker du annars ska diskutera i den här tråden? Black friday har redan passerat så då blir det naturligt att det handlar om vad man fått eller inte fått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Om du frågar mig så menar jag att UPS är det sämsta leveransföretag som finns i Sverige.

Du har fel. Det sämsta leveransföretaget vi har i Sverige är PostNord. Inte med speciellt bred marginal, de är groteskt värdelösa inom hela branschen. De flesta leveransföretag klarar bara av att missköta paket, medan PostNord även klarar av att slarva bort brev. Fan, PostNord slarvar regelbundet bort rekommenderade brev. Och nu ska de höja portot till årsskiftet... Motiveringen? Allt färre skickar brev. Fantastiskt. Folk har tröttnat på att skicka saker som inte kommer fram som de ska, så då höjer ni priset, men levererar fortfarande inte?

Skrivet av Trunk:

Som tur är har jag bara använt dom ett tiotal gånger men varenda jävla gång ska det vara problem. I majoriteten av fallen är det som du säger att de ljuger om att de "sökt kunden utan att lyckas" för att sedan lämna in paketet på något service center flera mil bort.

Det där tramset håller alla utkörningsfirmorna på med. Det beror helt enkelt på vem som kör just "ditt område", och om han är latare än helvete, och skiter i att köra rundan, eller om han faktiskt sköter sitt jobb. Sen ska man vara lite ärlig med. Jag snackade med en DHL'are för typ en månad sedan. Han kunde ha 1000 olika ställen, på en vecka. Det är 2-3 minuter per ställe, självklart hinns det inte med.

Skrivet av Trunk:

Hade med dom att göra senast i veckan. Skulle få fyra paket som alla skickades från samma bolag vid samma tidpunkt.
Fick på måndagen ett meddelande om att de kommer på tisdagen så jag ser till att vara hemma. Vid lunchtid får jag ett meddelande om att de kommer på onsdagen istället. Surt...

Sen går jag ut och då ser jag att de ställt två av paketen i carporten istället för att gå femton meter till dörren eller använt telefonen. På onsdagen gör de samma sak, bara dyker upp och dumpar paketen utan att försöka kontakta mig.

Lägg därtill att det på onsdagen var fuktigt på marken. Självklart tyckte stolpskottet till budkille att man ska lägga kartonger på fuktig mark istället för att använda presenningen som fanns två meter bort (eller knackat på dörren som sagt).

Inte riktigt lika illa, men...
Firman har egen däckverkstad, så för att slippa hålla på med posten, beställer vi däcken till verkstan. Det blir normalt 4 kollin, på ett försändelsenummer. Inga konstigheter. Senast, så låg det en lapp i en brevlåda som sa att de hade varit där och försökt leverera "något". Lappen låg inte i firmans brevlåda, på adressen till vilken försändelsen var adresserad, och på vilken det finns personal. Utan i stället har någon bestämt sig för att köra hem till firmatecknaren, och sedan lägga lappen hos en av dennas grannar. Vilket grannen tyckte var konstigt, eftersom de inte bor på samma sida vägen, och brevlådorna inte är placerade i närheten av varandra...
Grannen är förövrigt pensionär, och hade varit hemma hela dagen. Snickrat och målat tydligen. Det var ingen som hade försökt leverera något, och lappen låg i lådan när man hämtade in posten mitt på dagen. Grannen är sjyst, så han ringde firmatecknaren med en gång. Eftersom vi var och åt lunch, så blev jag ju informerad med en gång. Det var ju mina vinterdäck det handlade om, så på telefonen som fan, och ringa PostNord.
Nej, det gick inte att förklara varför man försökt leverera i ett villaområde, när det var adresserat till åkeriets verkstad, inte heller varför det hamnat i fel brevlåda, eller varför man inte bankat på dörren hos grannen, om man nu trodde det var rätt adress. Men man lyckades vända bilen, och köra den till Postens terminal på samma industriområde som vår verkstad. När vi mötte den där, fanns det bara tre gummin...
Och de svor på att det minsann bara skulle finnas tre. Trots att det stod 4 kollin på alla fraktlappar.

Dagen efter, vid 9 på kvällen, ringde det på dörren hos firmatecknaren. Då var det en PostNord'are som ville ha en signatur på 4 däck, men höll på att bli tokig när han bara kunde hitta ett... Synd om killen, säkert inte hans fel, men firmatecknaren bara pekade på lappen, vägrade skriva på, och fick det ensamma gummit. Dagen efter fick jag ett samtal från säljaren av däcken som undrade vad fan som händer, PostNord hade hört av sig till honom, för att försöka förklara att de inte kunde hitta däcken, alla 4'a var nu helt enkelt "borta", och ingen visste någonting. Vid det laget visste jag precis var de var, jag höll på att kränga på dem på fälgarna. Jag förklarade vad som hänt, nå, så långt jag visste, konstaterade att jag fått däcken, och att fakturan så vitt jag visste redan var betald. För ett par dagar sedan fick jag ett samtal från kontoret som sa att fakturan på däcken krediterats. Ringde till säljaren, som sa att allt var i sin ordning. Han hade tydligen tröttnat på Posten och deras tramsande, så han hade inte sagt något om att han visste var däcken fanns, och det slutade tydligen med att PostNord ersatte honom. Riktigt var det lämnar mig vet jag inte, men jag har däcken på bilen, så vill någon ta dem ifrån mig får de dem lagom inslitna...

(Gah... Wall of Text, Sorry.)

Skrivet av Trunk:

För att inte tala om att det ena paketet hade "denna sida upp" med STORA bokstäver över hela paketet. Gissa vilken sida som inte hamnade uppåt...

"Aktas Glas" är lika dumt att ha på lådan. Jag känner folk som jobbar/har jobbat på Tonys budbilar, PostNord, DHL, Bring och Schenker. Alla sådana "extra lappar" på försändelser till privatpersoner, är en uppmaning till motsatsen. Tydligen sparkar man gärna "Aktas Glas" genom området, och till vart den nu än ska. Och har det gått sönder vid leverans? Trist, då var det för dåligt paketerat.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta gtx 1070 till ett bra pris efter blackfriday?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chinne85:

Definera "bra pris". GTX 1070 verkar ha återgått till normalpris nu (4199:- och uppåt) och lär inte sjunka förräns till mellandagsrean (om ens då).

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chinne85:

Komplett verkar ha ett tillbud under helgen:
https://www.komplett.se/product/920888/datorutrustning/pc-kom...

Visa signatur

|i5 3570K| Asus P8Z77-V LE|Asus HD7950DC2-3GD5|
|Corsair PC3-12800 Veng. LP, 4x4 GB|Samsung 830 256 GB|
|Corsair HX 650W|Thermalright HR-02 Macho|FD Define R4|

Permalänk
Medlem

@Chinne85: Billigaste svenska återförsäljare just nu verkar vara Komplett, som säljer ett Asus GeForce GTX 1070 Expedition OC för 4000kr just nu.

(Tips: https://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v2557&o=produkt_pris_i... )

Permalänk
Medlem

@MinscS2: Ca: 4000kr, sjukt dyrt det är just nu med grafikkort, missade blackfriday pga att man får lön den 27:e

Permalänk
Medlem

@tttomte: är den bra? försöker sitta lite info o se om den är i samma klassa som ASUS Dual korten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaic:

Jag gick in på "Specialty Servers" och valde någon svensk server på "P2P". Utan VPN får jag runt 290Mb/s och med VPN runt 200-220Mb/s. Vissa servrar ger lägre, runt 80 dock. Har telia

Hmmm, vad skumt!
Testade NordVPN igen, denna gången deras 3 dagars trial, för att se om jag når dina värden.
Utan vpn så ligger jag runt 260-280 Mb/s på min 250/100 från Telia.
Precis som du så gick jag in på flera olika svenska server på "P2P" men med vpn-klienten når jag ändå aldrig över 80 Mb/s.
Kan du specificera VILKEN av de svenska server du valt så jag kan testa och se vilken hastighet jag når upp till?

Stort tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Hmmm, vad skumt!
Testade NordVPN igen, denna gången deras 3 dagars trial, för att se om jag når dina värden.
Utan vpn så ligger jag runt 260-280 Mb/s på min 250/100 från Telia.
Precis som du så gick jag in på flera olika svenska server på "P2P" men med vpn-klienten når jag ändå aldrig över 80 Mb/s.
Kan du specificera VILKEN av de svenska server du valt så jag kan testa och se vilken hastighet jag når upp till?

Stort tack på förhand!

Bilden är några dagar gammal.

Kopplade upp mig mot "Sweden #54" nu och fick 177
Edit: Sweden #31 gav mig just 217Mb/s

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Steelseries Apex Pro, Asus ROG Harpe, MSI 321URX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaic:

Bilden är några dagar gammal.
https://i.imgur.com/57cXDQL.png

Kopplade upp mig mot "Sweden #54" nu och fick 177
Edit: Sweden #31 gav mig just 217Mb/s

Tusen tack!
Men väldigt skumt att jag får så annorlunda mätvärden mot dig...??
https://imgur.com/a/aND0K

(första bilder är Sweden #31 och andra Sweden #54)

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg raderat (§1.6)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Tur att jag själv kan bestämma vad jag skriver, och andra också.
Du är medveten att BF är slut va? Inte direkt mycket att skriva i denna tråden, passar det inte behöver du faktiskt inte läsa tråden, det är helt valfritt faktiskt.
Ex du har skrivit 1 inlägg i denna tråden, detta, det bidrog inte till mycket heller, andra bidrog iaf till saker under BF

Permalänk
Medlem

RHA20 + q-JAYS blev det i lurväg under BF. Sitter och lyssnar och funderar på vilka jag gillar bäst. Just nu fördel ljudmässigt q-JAYS, men gillar att RHA20 sitter bekvämt i öronen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@elp: Ja, märkligt att du får sådan låg hastighet. Har du kontaktat supporten?

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Steelseries Apex Pro, Asus ROG Harpe, MSI 321URX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaic:

@elp: Ja, märkligt att du får sådan låg hastighet. Har du kontaktat supporten?

Japp. Har testat en jäkla hop olika inställningar/setups - inget funkar!
Supporten stod lika handfallen de oxå!
😞

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Tur att jag själv kan bestämma vad jag skriver, och andra också.
Du är medveten att BF är slut va? Inte direkt mycket att skriva i denna tråden, passar det inte behöver du faktiskt inte läsa tråden, det är helt valfritt faktiskt.
Ex du har skrivit 1 inlägg i denna tråden, detta, det bidrog inte till mycket heller, andra bidrog iaf till saker under BF

Nä, jag undviker att skriva trams i en tips tråd, därav att jag inte skrivit nånting.
Men du har rätt, avprenumerera nu för att slippa ovanstående.

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Nä, jag undviker att skriva trams i en tips tråd, därav att jag inte skrivit nånting.
Men du har rätt, avprenumerera nu för att slippa ovanstående.

Detta är inte enbart en tipstråd, den har du här:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/999559-dagens-fynd-bar....

Jag ex, som skriver enligt dig strunt har iaf bidragit till information om fynd under BF.
Att bara vilja få allt servat till sig utan att lyfta ett finger är enligt mig betydligt värre

Och åter igen, BF är över för länge sedan, detta har aldrig varit en ENDAST TIPS tråd.

Permalänk

Denna sida verkar skumt