Nygammal wow spelare söker sällskap

Permalänk
Medlem

Nygammal wow spelare söker sällskap

Hallå!

Köpte Legion på black friday, fick feeling! Men saken är den att jag inte har spelat wow på 7 år - så man kan väl säga att jag är en total noob numera. Men jag är väldigt sugen på att spela med andra, jag har skapat en pandaren monk på Argent Dawn, är lvl 21 men det går sakta men säkert framåt

Heter Kronokel ingame, skicka ett brev eller svara här, har även discord!

//Kronokel

Permalänk
Medlem

Det går inte att vara noob i WoW längre. Man blir ju guidad ingame hela vägen från 1-110 numera.

Men jag avundas dig som spelar igenom allt nytt content (efter Cataclysm) för första gången. Själv har jag levlat så många gubbar, att jag kan i stort sett alla quests utantill.

Men lycka till med levlandet!

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk

Svenska guilden friskyttarna finns på silvermoon alliance. Har själv börjat spela med dom nu då jag inte har så många vuxna vänner kvar i wow. Du är alltid välkommen dit 😁 min bt är linusolsson#21533 om du är intresserad 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vi är 12-15 personer på Tarren mill servern. Många "vuxna" , se även min tråd om wow classic projektet vi dratt igång ni är välkomna dit om ni vill rasta av er lite. Jag spelar själv bara för att hålla ångan uppe till classic, samt att jag inte loggat in på spelet på 6 år

adda mig om ni har frågor sylvass#21918