Assassins Creed Origins[AOC] MÅNGA KODER

Permalänk

Assassins Creed Origins[AOC] MÅNGA KODER

Tjena!
Har fortfarande flertal AOC koder kvar till salu.
Problemet med dessa är att de endast går att förbruka ifall du köpt en av produkterna nedan och har kvitto kvar[SE BILD NEDAN]

Allt som sedan behöver göras är:

1.Buy an ASUS graphics card or ASUS monitor from a participating dealer(Komplett,Proshop,Webhallen,Elgiganten,Inet,Dustin,NetOnNet,Maxgaming).
2.Complete the entry form and upload your invoice, including ASUS code, from 27/10 until no later than 23/01/2018"
Get your Assassin’s Creed Origins Uplay code by email
Redeem your code on Uplay.

Allt som behöver göras är att Logga in på erat UPLAY konto. Sedan fyller ni i formen och laddar upp bildbevis på erat köp för någon av produkterna som jag la upp bild på. Ni ska även fylla in koden ni köper av mig där. Sedan kommer ni få produktnyckel skickat till eran epost, och den redeemar ni bara direkt i Uplay clienten.

Pris: 150:- Styck ( Billigt som tusan eftersom ni måste ha köpt någon av kampanjvarorna och ha kvitto på det).

Har sålt massor av koder på Sweclockers, det är bara att titta mina tidigare trådar

Jag hjälper även till genom allt via PM ifall ni vill det efter köp!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Testpilot

Gick in med genuint intresse...

Omständigt...

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Gick in med genuint intresse...

Omständigt...

Metoo, U not alone bro..

Hade också hoppas på det skulle vara betydligt enklare.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Räknas det om GPun är inköpt för länge sen? xd

Visa signatur

;)

Permalänk

@DaDallas:

Det bör nog inte vara ett problem Så länge GPUn matchar den som är på listan! Och att du har kvitto kvar

Permalänk
Medlem

@DaDallas: funkade det med en tidigare inköpt GPU? Har du testat?
Är intresserad av en kod isf

Permalänk
Medlem

@Sparable: glömde totalt bort det :/

Visa signatur

;)

Permalänk

Koderna finns fortfarade. Jag har inte prövat med tidigare köpt GPU, men det lär ju fungera så länge ni har kvitto, men inget jag kan garantera.