Vilket bilmärke har en trea med tre prickar på höjden framför sig?

Permalänk
Medlem

Vilket bilmärke har en trea med tre prickar på höjden framför sig?

Jag undrar om någon vet vilket bilmärke har en 3a med 3 prickar framför sig. Jag undrar för att jag såg på Rumänsk tv om Rumäniens kungs begravning och efteråt så såg jag likbilens symbol på grillen som var som en trea med tre prickar framför sig. Ät det någon som har en aning om vad det kan vara för något bilmärke? Vi har letat som galningar om vad det är för märke. Mvh.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Rekordmedlem

Är det denna treudd du menar ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Avstängd

Bugatti B som du misstog för 3 ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@mrbrix: Det är inte Bugatti du tänker på?

Annars så hittade jag denna bilden som verkar vara på det fordonet du söker:

Länk till bild

Permalänk
Medlem

http://www.gettyimages.com/detail/news-photo/hearse-transport...

Hittade denna bild, vet dock inte vilket märke det är.

Permalänk
Medlem

Finner inte några märken som har något som liknar en 3:a
Men kan det likna någon av dessa ?

Eller Bugattis logo ?
https://www.google.se/search?client=firefox-b&dcr=0&biw=2544&...

När var det ?

Permalänk
Avstängd

Brabus Mercedes

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Binz heter företaget. Moddar Mercedes.

https://www.binz.com/en/vehicles/funeral.html

Permalänk
Rekordmedlem

Det kan ju också vara så att det är en logotyp för den som byggt om bilen till en likbil ?
Logotypen är ju ett B så kanske en version på Brabus, det skulle dessutom vara en rimlig bil att bygga om och använda på statsbegravningar då det finns kombis och den är tämligen exklusiv.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Brabus Mercedes

Skickades från m.sweclockers.com

Har Brabus en speciell logotyp för likbilar och liknande? (pun avsiktlig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av dpa:

http://www.gettyimages.com/detail/news-photo/hearse-transport...

Hittade denna bild, vet dock inte vilket märke det är.

Tack så mycket. Det var rätt. Kan det vara Bentley eller Bugatti. Har för mig att Bentley eller Bugatti inte har ett sträck som går igenom b:et

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrbrix:

Tack så mycket. Det var rätt. Kan det vara Bentley eller Bugatti. Har för mig att Bentley eller Bugatti inte har ett sträck som går igenom b:et

Ser ut som Bentley...

Permalänk
Medlem

@mrbrix: Du har svaret i mitt inlägg högre upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dpa:

@mrbrix: Du har svaret i mitt inlägg högre upp.

Tack. vad sjyst. Det var rätt. Tack för hjälpen. Blev så frustrerad när jag inte hittade märket någonstans. Såg det först på Rumänsk tv där vi följde begravningen.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Binz

Permalänk
Medlem

Tack allihopa för hjälpen. Tack för att ni tog er tiden för att hjälpa mig.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

@mrbrix: Varsågod, tyckte själv att det lät så konstigt så jag fick "kunskapsångest" och började jaga på google. Skapligt nischat företag, det är väl inte så konstigt att man inte nailar den direkt.