Permalänk
Medlem

Amiga600HD värde?

Tänkte rensa upp lite på vinden och hittade min gamla Amiga600HD. Den är i princip i helt nyskick legat på vinden sen 92 typ, använd 1 vecka kanske sedan nerpackad. Komplett med mus och sladdar. dock utan original kartong, kasnke har kvar den eller vette fan var den är.

Funderar kanske sätta in den på annons här, finns det överhuvudtaget något värde? vad ska sätta ut den för?

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dimuman:

Tänkte rensa upp lite på vinden och hittade min gamla Amiga600HD. Den är i princip i helt nyskick legat på vinden sen 92 typ, använd 1 vecka kanske sedan nerpackad. Komplett med mus och sladdar. dock utan original kartong, kasnke har kvar den eller vette fan var den är.

Funderar kanske sätta in den på annons här, finns det överhuvudtaget något värde? vad ska sätta ut den för?

Efter två sekunders googlande fick jag iallafall fram att de sålts en exakt lika dan där HD:n inte funkar för 910 kr på tradera. Så borde kunna få en bit över 1300 kr om jag gissar rätt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Efter två sekunders googlande fick jag iallafall fram att de sålts en exakt lika dan där HD:n inte funkar för 910 kr på tradera. Så borde kunna få en bit över 1300 kr om jag gissar rätt.

Ok tack

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimuman:

Tänkte rensa upp lite på vinden och hittade min gamla Amiga600HD. Den är i princip i helt nyskick legat på vinden sen 92 typ, använd 1 vecka kanske sedan nerpackad. Komplett med mus och sladdar. dock utan original kartong, kasnke har kvar den eller vette fan var den är.

Funderar kanske sätta in den på annons här, finns det överhuvudtaget något värde? vad ska sätta ut den för?

A600 har ökat i värde ganska mycket det senaste, så 1300 eller mer är inte otroligt. Storleken verkar vara attraktivt och att man kan köra Vampire på dem (som vissa gillar).