PUBG: Playerunknown's Battlegrounds

Permalänk
Medlem

@hakd: Spectate är buggat, oväntat att deathcamen är lika buggad?

Permalänk
Medlem

Jag tycker mest det är konstigt att man kan bli one-shottad av en Kar98 även om man har en lvl2 hjälm, lv3 klarar tydligen en hit men lämnar bara typ 10% health. Det är för fan ett gammalt gevär från andra världskriget, inte en chans att det är mer kraft i det än en modern AR. Och sen är jag så dålig på att träffa med det med.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Inget fuskande där inte. Det enda som är dåligt är att killcam är sjukt buggad. Vanlig bugg när man får se personer sikta ner i marken, upp i luften, in i väggen, etc, när personen egentligen ser åt ett annat håll. Du ser ju själv honom klart och tydligt stå och sikta på dig vid 8 sekunder. Han står i dörren. Du stod helt öppet i fönstret när han sköt skottet.

EDIT: Förövrigt tycker jag att ordet "fusk" används väldigt casual. Vet t ex inte hur ofta jag blir kallad fuskare in-game, men det sker otroligt ofta. Visst, fuskare finns där, men när någon dör på ett sätt som de inte kan tänka sig vara möjligt så dras slutsatsen, mer ofta än sällan, att det är fusk inblandat. Är man osäker - kolla, tänk och analysera. Tror personligen att i 9/10 fall så handlar det inte om fusk, utan snarare om frustration från sin egen sida.

Av killcamen att döma så registrerar servern ingen rörelse alls innan skottet.
Killcamen ska ju vara fixad, inte upplevt detta sen betan (veckor sedan).

Pubg, Kul men Cancer

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Av killcamen att döma så registrerar servern ingen rörelse alls innan skottet.
Killcamen ska ju vara fixad, inte upplevt detta sen betan (veckor sedan).

Pubg, Kul men Cancer

Killcam är samma sak som spectator view och de båda två är enormt buggiga. Tror du seriöst att folk går och siktar ner i marken för att de använder fusk? Vet dock inte vad du menar angående ingen rörelse? Om du bortser från vart han siktar i killcam (eftersom det är buggat och inte visar vart han egentligen kollar) så ser du ju hur han sätter sig i dörrhålet vid 0:37 och sitter stilla. Kollar du sen även vid 0:8 så ser du även i DIN egen bild hur han står i dörröppningen och väntar på ett skottläge innan han skjuter.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SIEMPRE:

Ser inget fusk i det där? Deathcamen är buggad han satt och siktade dit ett tag innan han sköt så han såg ju säkert din arm eller något. Vad är fusk enligt dig?

Skrivet av Crazy:

Inget fuskande där inte. Det enda som är dåligt är att killcam är sjukt buggad. Vanlig bugg när man får se personer sikta ner i marken, upp i luften, in i väggen, etc, när personen egentligen ser åt ett annat håll. Du ser ju själv honom klart och tydligt stå och sikta på dig vid 8 sekunder. Han står i dörren. Du stod helt öppet i fönstret när han sköt skottet.

EDIT: Förövrigt tycker jag att ordet "fusk" används väldigt casual. Vet t ex inte hur ofta jag blir kallad fuskare in-game, men det sker otroligt ofta. Visst, fuskare finns där, men när någon dör på ett sätt som de inte kan tänka sig vara möjligt så dras slutsatsen, mer ofta än sällan, att det är fusk inblandat. Är man osäker - kolla, tänk och analysera. Tror personligen att i 9/10 fall så handlar det inte om fusk, utan snarare om frustration från sin egen sida.

Skrivet av Crazy:

Killcam är samma sak som spectator view och de båda två är enormt buggiga. Tror du seriöst att folk går och siktar ner i marken för att de använder fusk? Vet dock inte vad du menar angående ingen rörelse? Om du bortser från vart han siktar i killcam (eftersom det är buggat och inte visar vart han egentligen kollar) så ser du ju hur han sätter sig i dörrhålet vid 0:37 och sitter stilla. Kollar du sen även vid 0:8 så ser du även i DIN egen bild hur han står i dörröppningen och väntar på ett skottläge innan han skjuter.

Samma kille, på nästa server .. Ta en titt på hur han blinkar mellan våningarna på husen.
Ska man skratta eller gråta, det är inte camen det är fel på. Det är vissa spelare som köra NEO style och bryter alla regler.

Odödlig är han dock inte, fick han tillslut

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

https://www.youtube.com/watch?v=pwnoHfNtmlE

Samma kille, på nästa server .. Ta en titt på hur han blinkar mellan våningarna på husen.
Ska man skratta eller gråta, det är inte camen det är fel på. Det är vissa spelare som köra NEO style och bryter alla regler.

Odödlig är han dock inte, fick han tillslut

Hur vet du att det där är samma kille? Det där är ju helklart fusk, men bara för att du har en video på ett fusk så betyder det väl inte att du kan säga att alla andra saker är fusk? För att återgå till den förra "fuskaren" tog jag några screenshots.

Här är från killcamen innan den buggar ur vid dörröppningen. Killen sitter i dörren stilla.

Här är på din skärm. Där sitter han i dörren. Han kollade på dig en stund innan han sköt.

Här kan du t.o.m. se mynningsflamman från hans Kar98k när han skjuter dig.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Hur vet du att det där är samma kille? Det där är ju helklart fusk, men bara för att du har en video på ett fusk så betyder det väl inte att du kan säga att alla andra saker är fusk? För att återgå till den förra "fuskaren" tog jag några screenshots.

Här är från killcamen innan den buggar ur vid dörröppningen. Killen sitter i dörren stilla.
https://i.imgur.com/3JmcsYO.png

Här är på din skärm. Där sitter han i dörren. Han kollade på dig en stund innan han sköt.
https://i.imgur.com/f9C93iP.png

Här kan du t.o.m. se mynningsflamman från hans Kar98k när han skjuter dig.
https://i.imgur.com/LvVYzHl.png

Jag ser ju namnet på han jag dödar.
Vad är oddsen att killen som inte visar killcam också teleporterar fritt. i call BS, något är off med han

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Så fint siktet rör sig , väldigt " mjukt " och sen pang

Skrivet av hakd:

Deathcamen funkar galant ? inte sett några problem på massor games. Detta är inte legit

Nej, ser VERKLIGEN inget fusk där. Deathcam funkar galant? ^^

Skrivet av Crazy:

Inget fuskande där inte. Det enda som är dåligt är att killcam är sjukt buggad. Vanlig bugg när man får se personer sikta ner i marken, upp i luften, in i väggen, etc, när personen egentligen ser åt ett annat håll. Du ser ju själv honom klart och tydligt stå och sikta på dig vid 8 sekunder. Han står i dörren. Du stod helt öppet i fönstret när han sköt skottet.

EDIT: Förövrigt tycker jag att ordet "fusk" används väldigt casual. Vet t ex inte hur ofta jag blir kallad fuskare in-game, men det sker otroligt ofta. Visst, fuskare finns där, men när någon dör på ett sätt som de inte kan tänka sig vara möjligt så dras slutsatsen, mer ofta än sällan, att det är fusk inblandat. Är man osäker - kolla, tänk och analysera. Tror personligen att i 9/10 fall så handlar det inte om fusk, utan snarare om frustration från sin egen sida.

Kan inte annat än att hålla med. Det ser vi ju bevis på här i tråden också. Man måste inse ibland att vissa är bättre än en själv.

Skrivet av killawife:

Jag tycker mest det är konstigt att man kan bli one-shottad av en Kar98 även om man har en lvl2 hjälm, lv3 klarar tydligen en hit men lämnar bara typ 10% health. Det är för fan ett gammalt gevär från andra världskriget, inte en chans att det är mer kraft i det än en modern AR. Och sen är jag så dålig på att träffa med det med.

Skillnaden där emellan är hur mycket hjälmarna täcker ansiktet...

Skrivet av hakd:

https://www.youtube.com/watch?v=pwnoHfNtmlE

Samma kille, på nästa server .. Ta en titt på hur han blinkar mellan våningarna på husen.
Ska man skratta eller gråta, det är inte camen det är fel på. Det är vissa spelare som köra NEO style och bryter alla regler.

Odödlig är han dock inte, fick han tillslut

Inget bevis att det är samma kille, men det spelar mindre roll. Vad tror du sannolikheten är att han har det där fusket där han på ett knapptryck hoppar upp en nivå jämfört med att det är servern som spökar i det där klippet? Jag reagerade mer på att du sprang på det sättet du gjorde över den helt bedrövligt öppna ytan utan skydd snarare än att servern buggade till när du såg en kille i ett hus.

Nej, precis som @Crazy skriver: Man blir trött på det slentrianmässiga fuskanklagandet.

Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Jag ser ju namnet på han jag dödar.
Vad är oddsen att killen som inte visar killcam också teleporterar fritt. i call BS, något är off med han

Du verkar väldigt låst i din tankebana. Videon du visade var inte en video där du dödar honom så att jag ser hans namn, så därför var det lite svårare för mig att veta att det var exakt han.

Vad menar du dock med "inte visar killcam"? Du menar för att killcamen buggade ur? Nu tänker jag inte sitta och googla en massa åt dig, men testa att googla "pubg killcam bug". Här har du första bästa resultat. Det finns många fler kan jag utlova.

EDIT: Bra läsning för alla skeptiker.
https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/7j0hhg/psa_...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SIEMPRE:

Nej, precis som @Crazy skriver: Man blir trött på det slentrianmässiga fuskanklagandet.

TACK! Börjar blir rätt långrandigt faktiskt.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

@hakd:

Den såg jävligt konstig ut den. Jag har aldrig rapporterat någon för fusk då jag inser mina begränsningar och många märkliga nederlag man upplevt har sina förklaringar. Men detta fall är något jag aldrig tidigare sett, eller hunnit se live.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Jag tycker mest det är konstigt att man kan bli one-shottad av en Kar98 även om man har en lvl2 hjälm, lv3 klarar tydligen en hit men lämnar bara typ 10% health. Det är för fan ett gammalt gevär från andra världskriget, inte en chans att det är mer kraft i det än en modern AR. Och sen är jag så dålig på att träffa med det med.

En kar98 har i princip likvärdig utgångshastighet men möjligtvis lite sämre räckvidd än en m24 som producerades fram till 2010. Styrka, utgångshastighet, kaliber osv har inte förändrats sen andra världskriget.
Däremot brukar äldre vapen "strula", det fick jag själv erfara dem gångerna jag använde en ksp58 i lumpen, troligtvis producerad någon gång på 60-70-talet, slitna delar och ständiga eldavbrott... Den var betydligt kraftigare än min ordinarie ksp90b(m249) men mycket mer opålitlig.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk
Medlem

Lite mer highlights

Visa signatur

Asus Strix Rog B550-F gaming | AMD Ryzen 7 5800x | 2x16GB Ballistix 3600MHz CL16 | ASUS TUF RTX 3080 |Gigabyte AORUS FI27Q-X 27" 1440p 240hz IPS + AOC 27" 1440p 144hz

Permalänk
Medlem

Hallå alla skumma tomtar. Var ett jävla tjat om fuskande i denna tråd. Helt seriöst asså.

Ja, det är gaaalet mycket fuskare. Men varför hålla på och ifrågasätta varandra? Jag reportar varannan snubbe som dödar mig. Är det en fuskare blir han bannad, är det inte en fuskare händer ingenting.

Bara och reporta och se glad ut Sluta kriga i tråden!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Jag reportar varannan snubbe som dödar mig. Är det en fuskare blir han bannad, är det inte en fuskare händer ingenting.

Bara och reporta och se glad ut Sluta kriga i tråden!!!

Snacka om omoget, inte undra på att Report-knappen ”inte fungerar” när de måste hantera massa onödiga reports från tröttmössor som Du!

Hoppas att de lägger till ett ”Report abuse-ban”!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Hallå alla skumma tomtar. Var ett jävla tjat om fuskande i denna tråd. Helt seriöst asså.

Ja, det är gaaalet mycket fuskare. Men varför hålla på och ifrågasätta varandra? Jag reportar varannan snubbe som dödar mig. Är det en fuskare blir han bannad, är det inte en fuskare händer ingenting.

Bara och reporta och se glad ut Sluta kriga i tråden!!!

Du undrar varför folk ifrågasätter varandra. Samtidigt ifrågasätter du varannan(!) som dödar dig?

Missar jag ironin?

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Hallå alla skumma tomtar. Var ett jävla tjat om fuskande i denna tråd. Helt seriöst asså.

Ja, det är gaaalet mycket fuskare. Men varför hålla på och ifrågasätta varandra? Jag reportar varannan snubbe som dödar mig. Är det en fuskare blir han bannad, är det inte en fuskare händer ingenting.

Bara och reporta och se glad ut Sluta kriga i tråden!!!

Hahaha det där var det dummaste jag läst. Klart det finns fuskare när man vill det ska finnas fuskare. Ni som inte kan acceptera att nån är bättre än er eller har mer tur i stunden borde inte lira PUBG.

Sluta ha reportknappen som en snuttefilt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av D1PPEN:

Hahaha det där var det dummaste jag läst. Klart det finns fuskare när man vill det ska finnas fuskare. Ni som inte kan acceptera att nån är bättre än er eller har mer tur i stunden borde inte lira PUBG.

Sluta ha reportknappen som en snuttefilt.

Nu tog lågan fart, haha, men det är ju lite så. Blir bara så jäkla tjatigt när majoriteten av fuskanklagelserna grundas i ren ignorans. Tänk om man hade använt samma princip genom livet. Fan vad drygt nya erfarenheter skulle bli då.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Finns en hel del fuskare i detta spelet faktiskt, lite trist när man dör uppenbart.

Jag och en kamrat har t.ex. blivit skjutna i huvudet genom en byggnad respektive en hög stenmur när han som dödade oss satt ner i ett hus utan att titta genom fönstren.

En annan gång var det en kille som sprayade ett magasin med en uzi och dödade mig och 2 kamrater med headshot som stod på 3 helt olika ställen.

Eller han som började skjuta genom stenväggen in i ett hus där jag satt i trappan med en Kar98 och dödade mig.

Fanns ju även den tuffa killen som dödade 4 pers inom loppet av typ 15-20 sekunder med head shot med crossbow, en trevlig blandning av folk väldigt långt bort och folk nära, alla sprang/hoppade så det var inga enkla skott. Han missade inte en enda pil iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Jag tycker mest det är konstigt att man kan bli one-shottad av en Kar98 även om man har en lvl2 hjälm, lv3 klarar tydligen en hit men lämnar bara typ 10% health. Det är för fan ett gammalt gevär från andra världskriget, inte en chans att det är mer kraft i det än en modern AR. Och sen är jag så dålig på att träffa med det med.

Ska vi påpeka alla fel gentemot verkligheten i spelet så är nog styrkan mellan Kar och AR ganska långt ner på listan.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Finns en hel del fuskare i detta spelet faktiskt, lite trist när man dör uppenbart.

Jag och en kamrat har t.ex. blivit skjutna i huvudet genom en byggnad respektive en hög stenmur när han som dödade oss satt ner i ett hus utan att titta genom fönstren.

En annan gång var det en kille som sprayade ett magasin med en uzi och dödade mig och 2 kamrater med headshot som stod på 3 helt olika ställen.

Eller han som började skjuta genom stenväggen in i ett hus där jag satt i trappan med en Kar98 och dödade mig.

Fanns ju även den tuffa killen som dödade 4 pers inom loppet av typ 15-20 sekunder med head shot med crossbow, en trevlig blandning av folk väldigt långt bort och folk nära, alla sprang/hoppade så det var inga enkla skott. Han missade inte en enda pil iaf.

Självklart finns det fuskare och jag har själv stött på ett stort antal sådana tråkigt nog (aimbot, wallhack, speedhack, etc), men själva problemet är när folk i ren frustration skriker fuskare bara för att de själva kanske inte ser något logiskt i det. Att kalla någon fuskare i ett spel är ju ändå trots allt en av de största anklagelserna man kan lägga på någon annan. Hur seriöst eller oseriöst man nu än tar det får man då även ha något konkret att komma med. Speciellt om man vill dra upp det offentligt som i t ex ett forum.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Byta ut datan helt eller?

Hej! är väldigt dålig inom datorer så jag undrar er om vad jag ska göra för att kunna spela typ *PUBG* på kanske medium eller high utan lagg, jätte tacksam för hjälp
har för nuvarande dessa
CPU
Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz 39 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. CM6870 (LGA1155) 26 °C
Graphics
MW221 (1680x1050@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (Unknown) 30 °C
Storage
931GB Seagate ST31000524AS ATA Device (SATA) 28 °C
Optical Drives
ASUS DVD RAM GH75N ATA Device
Audio
Realtek High Definition Audio
som sagt så är delarna några år gammalt men vore tacksam om ni bara skriver typ '' byt ut grafikkort** osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av firat123:

Hej! är väldigt dålig inom datorer så jag undrar er om vad jag ska göra för att kunna spela typ *PUBG* på kanske medium eller high utan lagg, jätte tacksam för hjälp
har för nuvarande dessa
CPU
Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz 39 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. CM6870 (LGA1155) 26 °C
Graphics
MW221 (1680x1050@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (Unknown) 30 °C
Storage
931GB Seagate ST31000524AS ATA Device (SATA) 28 °C
Optical Drives
ASUS DVD RAM GH75N ATA Device
Audio
Realtek High Definition Audio
som sagt så är delarna några år gammalt men vore tacksam om ni bara skriver typ '' byt ut grafikkort** osv

Byt ut grafikkort är väl det smidigaste, men då jag har spelat på både ett system med 2700K och DDR3 samt 7700K och DDR4 (3000MHz+) så vet jag hur mycket det lyftet faktiskt gör och har du pengarna så rekommenderar jag helt ny. Annars är det mest kritiska i din rigg som sagt grafikkortet.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av firat123:

Hej! är väldigt dålig inom datorer så jag undrar er om vad jag ska göra för att kunna spela typ *PUBG* på kanske medium eller high utan lagg, jätte tacksam för hjälp
har för nuvarande dessa
CPU
Intel Core i7 3770 @ 3.40GHz 39 °C
Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. CM6870 (LGA1155) 26 °C
Graphics
MW221 (1680x1050@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (Unknown) 30 °C
Storage
931GB Seagate ST31000524AS ATA Device (SATA) 28 °C
Optical Drives
ASUS DVD RAM GH75N ATA Device
Audio
Realtek High Definition Audio
som sagt så är delarna några år gammalt men vore tacksam om ni bara skriver typ '' byt ut grafikkort** osv

Definitivt grafikkortet som är största begränsande faktorn för dig. Resten är väl inte toppklass, men ska iaf orka driva det i 60 fps I medium. Vad för grafikkort beror på budget, men ett GeForce 1060 6GB vore ett bra köp (det ser ut som en Asus-dator och det är oklart hur mycket mer nätaggregatet orkar)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

Definitivt grafikkortet som är största begränsande faktorn för dig. Resten är väl inte toppklass, men ska iaf orka driva det i 60 fps I medium. Vad för grafikkort beror på budget, men ett GeForce 1060 6GB vore ett bra köp (det ser ut som en Asus-dator och det är oklart hur mycket mer nätaggregatet orkar)

Skickades från m.sweclockers.com

Kag kör en oklockad i5-6600K och det blev rätt stadigt lyft att gå från 1060 6GB till 1070, så finns budget och nätdel till så skulle jag isf rekommendera ett 1070.

Permalänk
Medlem

Gott nytt, god fortsättning, skål osv på er pubg:are och sweclockare. Ät och drick gott nu.

Permalänk
Skrivet av REWplayFF:

Gott nytt, god fortsättning, skål osv på er pubg:are och sweclockare. Ät och drick gott nu.

Gott Nytt!
Äter inte alla kycklingmiddag med skumpa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maarus:

En kar98 har i princip likvärdig utgångshastighet men möjligtvis lite sämre räckvidd än en m24 som producerades fram till 2010. Styrka, utgångshastighet, kaliber osv har inte förändrats sen andra världskriget.
Däremot brukar äldre vapen "strula", det fick jag själv erfara dem gångerna jag använde en ksp58 i lumpen, troligtvis producerad någon gång på 60-70-talet, slitna delar och ständiga eldavbrott... Den var betydligt kraftigare än min ordinarie ksp90b(m249) men mycket mer opålitlig.

KSP-58 använder sig av 7,62 kaliber jämfört med KSP90 som använder 5,56. Så givetvis att den är kraftfullare.
Precis som en jämförelse mellan en AK-4 med AK-5, grov kontra finkalibrig ammunition.

Fan, jag saknar Försvarsmakten.

Permalänk
Medlem

Gott nytt år på er alla! Tog och laddade upp min tolfte kill compilation idag, så jag delar den här med er. Nästa vecka blir det med Miramar. Hoppas att ni får en grym kväll/natt. Vi ses 2018!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!