Två proffs och nybörjare vinner moddningskit från Alphacool

Permalänk
Melding Plague

Två proffs och nybörjare vinner moddningskit från Alphacool

Med bild på stilfulla byggen och motivering fick entusiastiska moddare i uppgift att övertyga juryn om varför de skulle vinna ett moddningskit från Alphacool. Nu har vinnarna korats!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Stort grattis till vinnarna!

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Entusiast

Woohooo fan vad sköj! Tackar tackar

Permalänk
Medlem

En uppföljning på deras byggen vore nice när de är klara

Permalänk

Tack så mycket uppskattas verkligen
Ska försöka hinna med att göra om böjarna och lite annat nu under jul och nyår då man har lite tid

@zin ska nog allt se till att lägga upp lite bilder när allt är klart

Permalänk
Medlem

Härligt Stort tack! Bästa julklappen!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av zin:

En uppföljning på deras byggen vore nice när de är klara

Vi lägger deras namn på minnet och ger dem en push på framsidan när de använt kitten. No pressure! @Jiiniasu @Zpnk @snskiller @morper

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

@Jacob: haha nejdå det ska allt gå att ordna

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jacob:

Vi lägger deras namn på minnet och ger dem en push på framsidan när de använt kitten. No pressure! @Jiiniasu @Zpnk @snskiller @morper

Projektlogg kommer snart där alla kan få se den användas!

Permalänk
Medlem

Tackar ödmjukast för att blivit tilldelad vinst!

Vinsten var helt klart oväntad för min del och nu får jag allt fundera ut något spännande vattenkylningsprojekt att genomföra.

(RIP plånbok.)

Visa signatur

CCNA | MCTS | MCITP | MCSA

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna. Det ser ut att vara ett väldigt användbart kit.

Permalänk
Proffsmoddare

Grattis till vinnarna! Är det bara jag som tycker det är roligt att böja på frihand? En hel del böjar blir ju skrot dock haha..

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Entusiast
Skrivet av timpelay:

Grattis till vinnarna! Är det bara jag som tycker det är roligt att böja på frihand? En hel del böjar blir ju skrot dock haha..

Tack vännen... Ja det ligger ett par mindre lyckade böjar och felkapade rör i en kartong här hemma. Visst är det skoj när man frihandat nåt som inte är en enkel 90-graders. Men tror detta kan se till att den kartongen inte fylls på lika fort

Permalänk
Medlem

Stort grattis

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad definitionen av "nybörjare" var i det här fallet då vinnarnas burkar alla såg väldigt trevliga och välgjorda ut.

Stort grattis till vinnarna, förväntar mig en massa ögongodis i galleriet de kommande månaderna.

Visa signatur

CPU: 7950X 5GHz@1.1v | RAM: 32GB 6000MHz CL36 | GPU: KFA² 3090 SG w/ AlphaCool Eisblock Aurora
Ljudkort: Modius + Magnius | Lurar: GoldPlanar GL2000 / Sennheiser HD 650 / Philips Fidelio X3 / Supreme CD-99

Permalänk
Entusiast

Dogo approves <3