Permalänk
Medlem

Netgear Nighthawk R7000

Intressekoll:

Har en Netgear Nighthawk R7000 som inte används för tillfället då jag gick över till Pfsense för några månader sedan.
Routern är ganska exakt 2 år gammal men har bara använts ca. 1,5 år.
Fungerar felfritt och är i fint skick.
Tror jag har originalkartongen kvar att skicka i om det behövs.

Kom med bud. Behöver lite stålar till nya grejer men behåller den om inga vettiga bud kommer in.
Kan skicka med posten skicka lätt, max 95kr, kanske klarar sig under kraven för 56kr, köparen betalar frakten.

Swish, paypal eller kontanter.
Finns i Växjö.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2281571

Mvh
Hampus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bjuder 400kr ink frakt.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

bjuder 400kr ink frakt.

Noterat, men det kommer jag tyvärr inte släppa den för.

Mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@nortish: vad är en två år gammal router som ligger och skräpar värd för dig? Något riktpris:)?

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Noterat. Nu börjar vi snacka

Permalänk
Medlem
Skrivet av nortish:

Noterat. Nu börjar vi snacka

Har du någon idé om hur länge annonsen kommer ligga ute? Iom att det dök upp en till annons nu med exakt samma utbud med utgångsbud 450 och jag vill helst inte hålla på och parallellbuda och sedan dra tillbaka bud beroende på vilken som stänger först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Har du någon idé om hur länge annonsen kommer ligga ute? Iom att det dök upp en till annons nu med exakt samma utbud med utgångsbud 450 och jag vill helst inte hålla på och parallellbuda och sedan dra tillbaka bud beroende på vilken som stänger först.

I ärlighetens namn så nej, så långt har jag faktiskt inte tänkt. Vad har du för preferenser? Är du i akut behov av routern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nortish:

I ärlighetens namn så nej, så långt har jag faktiskt inte tänkt. Vad har du för preferenser? Är du i akut behov av routern?

Nej, det är inget akut behov, om det är inom veckan är det lugnt för mig. Handlar mer om att veta så att man inte missar någon deadline eller om man ska buda på något annat objekt om det drar ut på tiden.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Nej, det är inget akut behov, om det är inom veckan är det lugnt för mig. Handlar mer om att veta så att man inte missar någon deadline eller om man ska buda på något annat objekt om det drar ut på tiden.

Ok, men om vi säger bud veckan ut då. Så kan jag skicka den på måndag om det är aktuellt.
Hur låter det?

Skrivet av milkab:

Noterat!

Permalänk
Medlem

700:- + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tänkte att vi kör budgivning fram till 22.00 ikväll (söndag).
Ledande bud just nu @LappeeN med 700kr + frakt.

Väl mött!

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt men måste dra tillbaka mitt bud. Min router som tydligen "dog" har fått nytt liv igen haha.

Permalänk
Medlem

@LappeeN: ok. Då får vi se om någon annan nappar.

Permalänk
Medlem

Denna tråden kan stängas.
Auktionen ligger numera på Tradera.

https://www.tradera.com/item/306494053

Tack för visat intresse.