Ghost S1 - prestanda, format, community

Permalänk
LOUQE
Skrivet av Jonas79:

Har ni någon uppskattning på pris ?

Sugen på vit & koppar kan man köpa båda två när man väljer Artic färgen ?

Har ni bilder på fullskaligt vit chassi och dela ?

Pris på pläterade grillar menar du? Ca 300 inkl svensk moms.

Standardgrillen är mörkmörkgrå på samtliga modeller.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
LOUQE
Skrivet av Aeig:

@PaChalski: Härligt besked med grillarna, blir grymt läckert med kopparfärgat.

När det gäller Noctua och deras kylare, vilken färg, vore häftigt om ni kunde få den svart eller vit, eller grå, så att den passar i flera olika teman?

Mvh

Har tänkt svara dem imorgon och samtidigt fråga om de gjort några ändringar utöver sockelinfästningen som de bekräftat sedan tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaChalski:

Har tänkt svara dem imorgon och samtidigt fråga om de gjort några ändringar utöver sockelinfästningen som de bekräftat sedan tidigare.

Vad har dom gjort för förändringar av sockelinfästningen?

Permalänk
LOUQE
Skrivet av Krutet:

Vad har dom gjort för förändringar av sockelinfästningen?

De kallar den uniflex ungefär och ska passa Intel så väl som AMD, kanske är det vara adaptern, vem vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaChalski:

Pris på pläterade grillar menar du? Ca 300 inkl svensk moms.

Standardgrillen är mörkmörkgrå på samtliga modeller.

Japp pläterade tillvals färgerna. ( Vitt, koppar, Silver )

Går det att välja bort standardgrillen ?

Edit: Varför säljer ni inte chassina med Topp grill som matchar övriga chassit som standard är det stor prisskillnad ?

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
LOUQE
Skrivet av Jonas79:

Japp pläterade tillvals färgerna. ( Vitt, koppar, Silver )

Går det att välja bort standardgrillen ?

Edit: Varför säljer ni inte chassina med Topp grill som matchar övriga chassit som standard är det stor prisskillnad ?

Två anledningar:

1) Det är ett medvetet designdrag att det ska bryta på ett enhetligt sätt
2) Akzo Nobel som färgen kommer ifrån måste köpas stora kvantiteter och är den dyrare sorten

Det går ej att välja bort standardgrillen tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaChalski:

Två anledningar:

1) Det är ett medvetet designdrag att det ska bryta på ett enhetligt sätt
2) Akzo Nobel som färgen kommer ifrån måste köpas stora kvantiteter och är den dyrare sorten

Det går ej att välja bort standardgrillen tyvärr.

1. Ja det blir verkligen nått som sticker ut mot mängden för alla har enhetliga chassin.
Men har ni frågat kunderna om detta är något dom vill ha ?

2. Förstår verkligen denna punkten iallafall högre priser på dessa och flera olika grill modeller i mindre mängder som gör att priserna ökar markant för er.

Men skulle priset öka markant om ni skulle sälja enhetliga chassin i samma färg = 300 kr xtra som ni kommer ta för separata tillvalet ?

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Såg på Slack att Supplier 2 skickar deras prototyper på Onsdag & med tanke på Kristi himmelsfärsdagen på Torsdag lär chassit nå dom i början av nästa vecka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför ni klagar eller ifrågasätter den troligt försenade leveransen... Detta påvisar att dem framför en seriös och gedigen process för att säkerställa att de levererar en produkt vars värde lever upp till våra förväntningar. En månad eller två längre för att få en bra produkt? Värt det alla gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Förstår inte varför ni klagar eller ifrågasätter den troligt försenade leveransen... Detta påvisar att dem framför en seriös och gedigen process för att säkerställa att de levererar en produkt vars värde lever upp till våra förväntningar. En månad eller två längre för att få en bra produkt? Värt det alla gånger.

Du har uppenbarligen inte läst vår kritik och förstått vad det handlar om.
Sen kanske du ska se över dina matematik-skillz, en förväntad produktionsstart i februari, förstår jag inte hur du nu i maj får till ”en månad eller två”

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Du har uppenbarligen inte läst vår kritik och förstått vad det handlar om.
Sen kanske du ska se över dina matematik-skillz, en förväntad produktionsstart i februari, förstår jag inte hur du nu i maj får till ”en månad eller två”

Tror det är mer du som inte förstår faktiskt. Det var ett estimat baserat på de förhållanden som fanns då. Dessa ändrades och då uppdaterade Louqe sin estimerade produktionsstart. De har varit öppna med detta hela tiden.

Du har på något sätt tolkat det som ett löfte på något sätt och förhåller dig endast till original datumet utan hänsyn till omständigheterna kring vad de baserade detta på.

ASUS och andra förväntade att de skulle släppa 4K 144hz skärmar förra året. Det skjöts på tills Q1 2018. Sen skjöts det på igen.

Tror du seriöst att företagen säger så för att vara oärliga? De förväntar sig en sak baserad på de förhållanden som finns. De förhållanden kan ändras och då ändras också estimaten för produktionsstart och leveranser. Det är helt naturligt i en produktionsprocess. Att något så enkelt inte förstås av flera i denna tråd är för mig ofattbart.

Du och andra har helt enkelt haft orealistiska förväntningar. Ändra på dessa så slipper du bli så besviken varje gång. Eller så har du inte förstått vad du gick in i när du backade ett kickstarterprojekt.

Permalänk
LOUQE

IO survey

Lutar åt 2 typ A + 1 typ C

Permalänk
Skrivet av PaChalski:

Med tanke på den stora andelen som även anger att de vill se en DP port, vore det inte bättre att lägga till detta och tillgodose en större massa? beställde själv ingen tophat I väntan på IO panelen och enda anledningen till det var behovet av DP för VR som jag misstänker kommer att öka närmsta åren. ser inte att den extra kostnaden för en DP port och ev. intern kablage blir så stor att den avskräcker folk med tanke på redan exklusiva chassit. Bara min åsikt.

Christian

Permalänk
Administrativ avgift

@fakethinkpad: VR kommer och för alltid använda HDMI att få DP i VR är i framtiden väldigt långt bort.... Men ja jag får väl inhandla en DP-> HDMI då

@CooingPendulum klagomålen var för ex byte av riser med redan stora förseningar, men jag tycker vi är i hamn och snart en produktionstid som vi endå kan leva med

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

@Skonky: som sagt, för tusende gången, det ör deras egna ord.
Dumt att lova nått, bättre som sagt att bara säga Q2-q3.

Från KS:
Unlike many other Kickstarter projects, we've been working on Ghost S1 for some time now and are ready to push the production button. We are in close contact with manufacturers who have made us our prototypes in near-live production environments

Dom säger ju själva att dom -inte- är som vanliga KS projekt till att börja med

Så som sagt, hur menar du det fetade? Dom håller fortfarande på att fixa och trixa med leverantörer, men i november 2017 så hade dom redan ett state som var klart för att trycka på produktionsknappen med ”near live” produktionslinje?
Så förstår int hur man kan hålla på att ”sourca” aluminium leverantörer maj 2018 när linan var near live nov 2017?

Jag har inte trott och antytt ett skit, jag gick på vad som skrevs ut i KS:en...

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Från KS:
Unlike many other Kickstarter projects, we've been working on Ghost S1 for some time now and are ready to push the production button. We are in close contact with manufacturers who have made us our prototypes in near-live production environments

Så som sagt, hur menar du det fetade? Dom håller fortfarande på att fixa och trixa med leverantörer, men i november 2017 så hade dom redan ett state som var klart för att trycka på produktionsknappen med ”near live” produktionslinje?
Så förstår int hur man kan hålla på att ”sourca” aluminium leverantörer maj 2018 när linan var near live nov 2017?

Jag har inte trott och antytt ett skit, jag gick på vad som skrevs ut i KS:en...

Dessutom skrev de exakt samma som du citerar i kickstartern frör ett år sedan. Stämde inte då, stämde inte nu.

Sen är det väldigt ont om uppdateringar på kickstarter. Är ju ren slump att man hänger på swec också. Kan tänka mig att det är lite oroliga nissar runt om i världen som undrar hur det står till. Senaste officiella uppdateringen säger ju såhär:

"We expect to receive the full samples during March and be able to place the final order in time to have the products delivered to your addresses in May."

Visa signatur

DAN Cases A4-SFX | AMD Ryzen 7 9800X3D | Thermalright AXP90-X47 Full Copper |
INNO3D GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB Twin X2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI | Samsung 960 EVO 1TB | Corsair SF-600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Dessutom skrev de exakt samma som du citerar i kickstartern frör ett år sedan. Stämde inte då, stämde inte nu.

Sen är det väldigt ont om uppdateringar på kickstarter. Är ju ren slump att man hänger på swec också. Kan tänka mig att det är lite oroliga nissar runt om i världen som undrar hur det står till. Senaste officiella uppdateringen säger ju såhär:

"We expect to receive the full samples during March and be able to place the final order in time to have the products delivered to your addresses in May."

Alla backers borde väl fått en inbjudan till deras slack? Där står det till och med mer än på Swec.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Alla backers borde väl fått en inbjudan till deras slack? Där står det till och med mer än på Swec.

Ja, men alla orkar inte följa med dit. När stora saker förändras/skjuts på förväntar jag mig att det förmedlas via kanalen som når ALLA backers, dvs kickstarter.

Visa signatur

DAN Cases A4-SFX | AMD Ryzen 7 9800X3D | Thermalright AXP90-X47 Full Copper |
INNO3D GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB Twin X2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI | Samsung 960 EVO 1TB | Corsair SF-600

Permalänk

Har inte läst samtliga trådar/inlägg men undrar ifall man kan få in ett fullstort ATX psu om man typ köper till en tophat?

Visa signatur

14900KF (57/46/50) / AsRock Z790i Lightning / 2x16 A-die G.Skill 6800c34 OCad till 8000c36 med tighta timings / 7900XTX Hellhound med flashad vbios till Aqua bios (552w) / 011 EVO XL / Custom loop with SCC DD CPU block + SCC DD RAM block + GPU block + massa radiatorer och tre D5 pumpar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jokanevad:

Har inte läst samtliga trådar/inlägg men undrar ifall man kan få in ett fullstort ATX psu om man typ köper till en tophat?

Nej det är nog helt omöjligt att rymma. dom är ju även bredare

Permalänk
Medlem

@BasseBaba: Jag har helt och hållet förstått, min ståndpunkt kvarstår ändå. När jag köpte var det Maj det handlade om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Dom lovade ju inget. De sa estimated... det betyder beräknad. Utefter de förutsättningar de hade.

Skrivet av BasseBaba:

Från KS:

De hade kunnat trycka på produktionsknappen rätt snabbt ja. De hade uppenbarligen tillverkare som hade tillverkat prototyperna i near-live production environment. Jag ser ingenting av det du hävdar att de ljugit om. Över huvud taget.

De valde däremot att lyssna på förslag från sina backers för att göra produkten ännu bättre.

De tog ett tag att fastställa vad exakt som faktiskt skulle ändras, och sen att hitta olika suppliers. Dessa har tagit lång tid på sig att skicka samples. Det är dessa som nu är på ingång.

Du har helt enkelt fått det om bakfoten.

Den senaste surveyn deltog nästan 1000 personer. Jag tror att de allra flesta får uppdateringar på det viktigaste som behövs. De skickar ut genom kickstarter till alla backers när de har något nytt att informera om som de värderar är viktigt för alla att få info om. Slack är till för att föra en dialog med de som vill ge sin input på saker och ting. Inte för alla, men alla är välkomna som har backat projektet.

Släpp det nu.

Med din attityd måste du bli besviken på många saker i livet...

Skrivet av Nioreh83:

Kickstartern för ett år sen failade och de förändrade sen produkten drastiskt och gjorde den ännu bättre. Är du missnöjd över det? Jag var också en av original backers från förra året. Jag är bara glad att de försökte igen och inte gav upp, och denna gången lyckades de!

Bara för att de skriver samma sak två gånger betyder inte att de ljuger. De var säkert lika förberedda förra året också, men deras design var mer komplicerad och skulle gjort det dyrare samt svårare att producera.

Permalänk
Medlem

@Skonky: Jag hade släppt det hela, men blev sur när nån (du?) fortsatte citera och drog igång det igen!
Jag står fast vid att jag har 100% rätt och det är bara så det är, det är ni andra som vägrar släppa.
Det stod ingenstans i KS:en att "det finns en möjlighet till att vi kommer börja 'lyssna på community' och göra ändringar som leder till stora förseningar".

Caset var 100% bra så som jag ville ha det, det var vad jag backade. Att det nu blir "bättre", det är ju i betraktarens vinkel.

Ni måste släppa och inse att KS:en och projektet inte utfördes så som det blev beskrivet.
Det är bara gilla läget, men jag står fast vid att det inte var 100% schysst, oavsett antal backers som röstar på Slack.
Sen när man inte klarade lev i feb/mars så sköt man till maj. För att sen skjuta det till juni. Återigen?! Varför gå ut och säga nya datum som failar? Bättre bara som sagt då säga Q2/Q3, det är helt och hållet självförvållat när man fortsätter säga datum.
Juni lär bli juli som lär bli augusti. Bättre som sagt, säg Q2/Q3 eller bara "2018", det hade varit smartare när det var så sjukt mkt osäkerhet.

Sen förstår jag inte varför man öht tidsstämplar en tidplan om det nu är så UTAHELVETE risky och oklart. Då hade det varit bättre att inte säga nått. Det är som sagt något som 99% lär sig av en månad i arbetslivet, börjar man säga datum så låser sig folk vid detta.
Varför sa man ens datum från början då? Bara idiotiskt. Bättre lova lite och leverera tidigt, då blir folk glada istället.

Så tycker DU kan släppa det nu

Jag har ju redan fått det svar jag förväntade mig, glid några sidor bakåt i tråden så ser du pachalski själv bekräfta att det var vagt/olyckligt formulerat i KS:en, det är det enda jag ville komma fram till.

Permalänk
Medlem

@PaChalski: Kör på 2A, C, DP isåfall, då blir en majoritet nöjda, dom som köper / backar ert chassi tillhör premiumsegmentet / entusiaster, jag personligen hade välkomnat detta.

Sämsta med moderna chassin från stora tillverkare är bristen på IO, förvånansvärt dåligt generellt.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - ASUS RTX 5090 ROG Astral OC - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

...
Sen förstår jag inte varför man öht tidsstämplar en tidplan om det nu är så UTAHELVETE risky och oklart. Då hade det varit bättre att inte säga nått. Det är som sagt något som 99% lär sig av en månad i arbetslivet, börjar man säga datum så låser sig folk vid detta.
Varför sa man ens datum från början då? Bara idiotiskt. Bättre lova lite och leverera tidigt, då blir folk glada istället.
...

En liten kul anekdot från mitt gamla jobb som ytbehandlare.
En sommar för en massa år sen målade vi balkonger på ett hyreshus. Grönt på utsidan och vitt på insidan. Vi hade hållt på ett tag och chefen ville ha iväg oss på nästa jobb. Han ringer och fråga hur mycket har ni kvar. Ung och lite naiv som jag var sa jag att vi är klara om två dagar. Det hade vi varit om inte en regnskur gjorde att den gröna färgen löste upp och rann ner och in på insidan längs med väggarna.
Gröna ränder på alla vita väggar på alla tre våningarna. Det var bara att börja om och chefen blev inte alls glad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

@Skonky: Jag hade släppt det hela, men blev sur när nån (du?) fortsatte citera och drog igång det igen!
Jag står fast vid att jag har 100% rätt och det är bara så det är, det är ni andra som vägrar släppa.
Det stod ingenstans i KS:en att "det finns en möjlighet till att vi kommer börja 'lyssna på community' och göra ändringar som leder till stora förseningar".

Caset var 100% bra så som jag ville ha det, det var vad jag backade. Att det nu blir "bättre", det är ju i betraktarens vinkel.

Ni måste släppa och inse att KS:en och projektet inte utfördes så som det blev beskrivet.
Det är bara gilla läget, men jag står fast vid att det inte var 100% schysst, oavsett antal backers som röstar på Slack.
Sen när man inte klarade lev i feb/mars så sköt man till maj. För att sen skjuta det till juni. Återigen?! Varför gå ut och säga nya datum som failar? Bättre bara som sagt då säga Q2/Q3, det är helt och hållet självförvållat när man fortsätter säga datum.
Juni lär bli juli som lär bli augusti. Bättre som sagt, säg Q2/Q3 eller bara "2018", det hade varit smartare när det var så sjukt mkt osäkerhet.

Så tycker DU kan släppa det nu

Jag har ju redan fått det svar jag förväntade mig, glid några sidor bakåt i tråden så ser du pachalski själv bekräfta att det var vagt/olyckligt formulerat i KS:en, det är det enda jag ville komma fram till.

De lovade inget. De vi tror... beräknat.

Folk efterfrågar hela tiden uppdateringar, då sa de "att baserat på hur det ser ut just nu tror vi"... etc.

Aldrig några löften. Det är du som gjorde misstaget att tro att när man säger vi tror att vi kan få ut dem då blir "vi lovar"...

Men vi släpper det nu då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

De lovade inget. De vi tror... beräknat.

Folk efterfrågar hela tiden uppdateringar, då sa de "att baserat på hur det ser ut just nu tror vi"... etc.

Aldrig några löften. Det är du som gjorde misstaget att tro att när man säger vi tror att vi kan få ut dem då blir "vi lovar"...

Men vi släpper det nu då.

Det är inte datumen i sig som är det mest relevanta.
Det som uttryckligen skrevs var ju "detta är inte som alla andra KS" och "vi är redo för produktion".
Mao, om förseningarna berodde på att det blivit en brand i fabriken och maskinerna gått sönder, fine.

Men det som jag och andra är irriterade på, är ju att förseningarna beror på att man började, likt en VANLIG KS, (återigen, minns du vad som stod i det jag pejstade? "Detta är inte en vanlig KS"), freestyla och börja driva projektet som om det var fortsatt utveckling.
Återigen, förseningarna beror ju på att man tagit ett aktivt beslut av att börja driva det på ett annat sätt.

Sen punkt två, som jag återigen redan fått "rätt" på, det var för dålig info om läget i projektet i KS:en. Det var ju aldrig "redo för produktion" i den benämningen man kunnat tro.

Sist emn inte minst, så är det bara irriterande när det skjuts upp gång på gång. Varför öht gå ut med datum som inte är realistiska. Detta leder en ju mer till att tappa förtroendet kring att dom inblandade inte har koll.
Säger man ett datum så ska man ju ha nån typ av möjlighet att hålla det, när det gång på gång på gång blir uppskjutet, varför fortsätter man säga nya datum när man inte har koll? Vad är det för mening med att säga datum som ändå inte nås?

Är det så extremt risky om ett datum går att nå, står jag fast vid att det nu bara är bättre att göra en av två saker:

1) Dra till med något långt bort, säg "augusti".
2) Säg "it's done when its done". Återigen inga problem

Men det DU måste förstå är att vissa av oss gjorde investeringen i detta projekt missledda av felaktiga datum och projektplaner.
Vi snackar ju som sagt en försening på flera hundra procent, och det är inte direkt nått man räknar med för en produkt som sades vara redo för produktion.

Ska man dra det till ett extremfall, så skulle man ju kunna argumentera för att dessa "ändringar" som du och andra prisar, istället gör som så att det inte ens är samma produkt som annonserades som sen kommer levereras. Då skulle man iaf i teorin kunna tro att det är någon som öht inte längre är intresserad av produkten i dess läge.
Återigen. Allt handlar om hur det marknadsfördes. Förstår inte att det är så svårt för dig att förstå.

"Vi har en produkt som är redo att börja tillverkas".

Hade man istället sagt "vi har en produkt som är i relativt färdigt skede, men det kan komma att behöva vidareutvecklas och ändras, vilket även starkt kan påverka datumen vi satt ut", fine, inga som helst problem.

Men jag står återigen fast vid att det inte är i närheten av hur det presenterades.

Kan dra en till quote från KS:sidan:

Citat:

We consider the biggest risks to be exact shipment dates and the specifications (slight adjustments to colors, millimeters here and there etc.) however - we promise to report any differences from what has been specified on this site so that we can have an open and transparent dialogue - if needed.

Återigen, förstår inte att det är så svårt att förstå.
* Det står "exact shipment dates"... ja, absolut. 1:a eller 15:e mars, inga problem. Nu snackar vi MÅNADER i förseningar.
* "slight adjustments", millimeter här och där.... tja? Verkar ju ha gjorts BETYDLIGT mer än så
* avslutas med "if needed", dvs, man leds till att tro att saker och inte kanske inte ens behöver ändras. Hur fasiken rimmar det med alla ändringar som nu gjorts?

Återigen, jag säger inte att det som gjorts på nått sätt är dåligt. Jag säger bara att projektet LÅNGT ifrån bedrivs så som det beskrevs i KS:en.
Detta är skälet till vissas frustration. Man kan inte ha kakan och äta den. Man kan inte först säga att man inte är som en KS, utan istället har en 99.9999% färdig produkt som ska i produktion, för att sen vända kappan efter vinden och säga "jamen detta är ju en KS, det får ni räkna med".

Återigen, INGENTING handlar om mina egna tolkningar, det handlar om vad dom själva skrev ut i KS:en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jokanevad:

Skrivet av fax110:

Nej det är nog helt omöjligt att rymma. dom är ju även bredare

Kan hända att det är fysiskt möjligt om man ställer upp nätagget på lång- eller kortsidan, men då behövs det nog en hel bunt tophats för att täcka upp hela den extra höjden.

Visa signatur

9950X3D | 5080

Permalänk

@BasseBaba: Oavsett hur produktionsfärdig en crowdfundinprodukt är så är det ju fortfarande inte en produkt du köper utan en produktion man finnansierar. Är man inte beredd på dröjesmål bör man vänta på att produkten finns i handeln. Nu är jag kanske luttrad efter drygt 40 kickstarterprojekt backade så mina något nedskruvade förvöntningar kanske inte motsvarar majoriteten av backares.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1800X - NZXT Kraken X52 - Asus Crosshair VI Extreme - G.Skill Flare CL14 3200 MHz - Crucial SSD x 2 - MSI GTX970 - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Kan hända att det är fysiskt möjligt om man ställer upp nätagget på lång- eller kortsidan, men då behövs det nog en hel bunt tophats för att täcka upp hela den extra höjden.

nej det går nog ändå inte, den är ju större åt alla håll. den lär ta i moderkort och bakstycke på bredden och sen "höjden" kommer sticka utanför sidopanelen och sen längden alltså uppåt eller neråt gå ju fixa med tophats men det blir ändå omöjligt